Er forelsket i en bluse - hvor fra? hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
12 svar
2 synes godt om
10. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg så en pige i dag i den her langærmet bluse/skjorte ting, i noget stof der lignede det her som er på bukserne. På skuldrene var der så noget anderes stof (tror det var skovmands agtigt!) så den kun bagfra, og er SÅ FORELSKET i den! har ledt på samtlige online-hjemmesider. Hvis nogen kan linke, eller har set en bluse magen til beskrivelsen, vil jeg være jer EVIG taknemmelig!

Jeg er mega desperat efter at få den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

kriknu

Anonym skriver:

Jeg så en pige i dag i den her langærmet bluse/skjorte ting, i noget stof der lignede det her som er på bukserne. På skuldrene var der så noget anderes stof (tror det var skovmands agtigt!) så den kun bagfra, og er SÅ FORELSKET i den! har ledt på samtlige online-hjemmesider. Hvis nogen kan linke, eller har set en bluse magen til beskrivelsen, vil jeg være jer EVIG taknemmelig!

Jeg er mega desperat efter at få den 

Tror muligvis min kusine havde en lignende på i dag men er ikke sikker - kan lige spørge hende i morgen hvor den er fra

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Tror muligvis min kusine havde en lignende på i dag men er ikke sikker - kan lige spørge hende i morgen hvor den er fra

Havde hun .. ÅHH! mange tak! Håber det er den jeg søger! hvor er du bare sød, håber at få svar i morgen så 

Anmeld

10. maj 2013

kriknu

Anonym skriver:

Havde hun .. ÅHH! mange tak! Håber det er den jeg søger! hvor er du bare sød, håber at få svar i morgen så 

Skulle jeg glemme det, så skriv lige igen - men jeg er ikke helt sikker på at det var en skjorte ... Men det lignede meget og det er også typisk hendes stil så om ikke andet kan det da være at huhøjkant hjælpe

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Skulle jeg glemme det, så skriv lige igen - men jeg er ikke helt sikker på at det var en skjorte ... Men det lignede meget og det er også typisk hendes stil så om ikke andet kan det da være at huhøjkant hjælpe

Tak .. skal nok lige citere dig i morgen!

Hvor er det bare sødt af dig!!

Sikke heldigt at du lige har en kusine der har haft sådan en bluse på!! 

Anmeld

10. maj 2013

kriknu

Anonym skriver:

Tak .. skal nok lige citere dig i morgen!

Hvor er det bare sødt af dig!!

Sikke heldigt at du lige har en kusine der har haft sådan en bluse på!! 

Er det helt samme stil som bukserne eller hvordan?:-)

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Er det helt samme stil som bukserne eller hvordan?:-)

Det var noget ala dem, farverne var nok stærkere tror jeg, eller lyserødere i hvert fald.. Men noget i den stil

Anmeld

10. maj 2013

aarhusmor

Nu er der jo meget modetøj i den stil lige pt. Men I og med at du siger at bagsiden er anderledes, tænker jeg at det godt kunne være det Spanske mærke Desigual. Jeg kan ikke lige finde noget der ligner dit på deres side, men prøv at søg på det.

http://www.desigual.com/en_DK/womens-clothing/shirts-tops/?view=viewTrue&howMany=33&viewAll=0&subir=true

Anmeld

10. maj 2013

AlberteSophie

Jeg tænker H&M har noget lignende /:

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Nu er der jo meget modetøj i den stil lige pt. Men I og med at du siger at bagsiden er anderledes, tænker jeg at det godt kunne være det Spanske mærke Desigual. Jeg kan ikke lige finde noget der ligner dit på deres side, men prøv at søg på det.

http://www.desigual.com/en_DK/womens-clothing/shirts-tops/?view=viewTrue&howMany=33&viewAll=0&subir=true

Tak for svar, men det er desværre ikke nogen af dem ..

Mønsteret var småt, eller i hvert fald mindre .. og det der skilte sig ud var det anderledes stof på skuldrebladene, det var nemlig ikke blomstreret ..

Men tak fordi du gad at hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.