hjælpe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige piger.

jeg ligger her og kan ikke sove... spikulere og spikulere... er ... er jeg ikke gravid ... Jeg er fået 4 dage over tid, og er idag begyndt at kaste op ... min tempeatur stiger og falder, og jeg har simpelthen så ondt i mit underliv....

Mig og min kæreste har prøvet og blive gravide i lige knap halvandet år... og nu går jeg faktsisk og venter på min mensturetion så jeg kan begynde på p-piller... da vi har indset tidspunket nok ikke lige er det bedste ...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg er gravid ..  jeg mener, nu har vi prøvet så længe uden nogen baby, og er jeg det så nu .... jeg kan ikke få en abort, det kan jeg simpelthen ikke ... hvad nu hvis det er meningen det skal ske ? - og vi har prøvet så længe ... det kan jeg da ikke bare smide væk ..

er så forvirret .... jeg lagde og tænkte på det her til aften, og da abort strejfede mig, fik jeg bare tårer i øjnene...

Puha, der er længe til mandag ..

Nogle der kan komme med et godt råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

kriknu

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige piger.

jeg ligger her og kan ikke sove... spikulere og spikulere... er ... er jeg ikke gravid ... Jeg er fået 4 dage over tid, og er idag begyndt at kaste op ... min tempeatur stiger og falder, og jeg har simpelthen så ondt i mit underliv....

Mig og min kæreste har prøvet og blive gravide i lige knap halvandet år... og nu går jeg faktsisk og venter på min mensturetion så jeg kan begynde på p-piller... da vi har indset tidspunket nok ikke lige er det bedste ...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg er gravid ..  jeg mener, nu har vi prøvet så længe uden nogen baby, og er jeg det så nu .... jeg kan ikke få en abort, det kan jeg simpelthen ikke ... hvad nu hvis det er meningen det skal ske ? - og vi har prøvet så længe ... det kan jeg da ikke bare smide væk ..

er så forvirret .... jeg lagde og tænkte på det her til aften, og da abort strejfede mig, fik jeg bare tårer i øjnene...

Puha, der er længe til mandag ..

Nogle der kan komme med et godt råd ?

Jeg har ikke ligefrem et råd, men hvis du er stoppet med at tænke på at blive gravid og faktisk lidt opgivet for nu, så kan det nemt ske ... det er hørt ofte at folk bliver gravide når de har prøvet længe og indser at de enden skal have hjælp eller andet...

Fordi man holder op med at tænke på det 

Håber tingene går som du ønsker 

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Jeg har ikke ligefrem et råd, men hvis du er stoppet med at tænke på at blive gravid og faktisk lidt opgivet for nu, så kan det nemt ske ... det er hørt ofte at folk bliver gravide når de har prøvet længe og indser at de enden skal have hjælp eller andet...

Fordi man holder op med at tænke på det 

Håber tingene går som du ønsker 

Jeg ønsker et barn ... noget så inderligt ... 

Tidspunket er bare ikke lige nu ...  

Og jeg tror ikke jeg kan tillade mig selv og få den abort når vi har prøver så længe som vi har.... og virkelig godt vil have det barn

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Hvorfor vente til mandag, er du gået over tid, kan du jo sagtens tage en test i morgen, og butikkerne har åbent

Krydser fingre for det resultat du ønsker dig

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvorfor vente til mandag, er du gået over tid, kan du jo sagtens tage en test i morgen, og butikkerne har åbent

Krydser fingre for det resultat du ønsker dig

Jeg vil vente til mandag fordi jeg har svært ved og teste på graviditets testerne, så det er bedste med en blodprøve ..

har en datter i forvejen, og var 8 uger henne før den viste positiv, og 2. gang hvor det endte med abort var jeg 6 uger henne ..

Så jeg har det bedst med en blodprøve

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg vil vente til mandag fordi jeg har svært ved og teste på graviditets testerne, så det er bedste med en blodprøve ..

har en datter i forvejen, og var 8 uger henne før den viste positiv, og 2. gang hvor det endte med abort var jeg 6 uger henne ..

Så jeg har det bedst med en blodprøve

Skal man ikke være gået noget længere over tid for at få en blodprøve ?

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Skal man ikke være gået noget længere over tid for at få en blodprøve ?

3 dage over tid plejer de at sige .. før man kan være helt sikker, men ellers der omkring de 4 uger kan de begynde og tag blodpøver... :-)

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

3 dage over tid plejer de at sige .. før man kan være helt sikker, men ellers der omkring de 4 uger kan de begynde og tag blodpøver... :-)

Okay troede bare ikke de bare sådan ville tage blodprøverne fordi de er så dyre

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Okay troede bare ikke de bare sådan ville tage blodprøverne fordi de er så dyre

De starter selvfølgelig med en graviditets test ... og hvis man som jeg blev ved med at teste negativ, flere uger i trik, så tager de blodprøve ... eller hvis det er en grund til det er vigtigt at få det bekræftiget, hvis man fx. får medicin mod en sygdom, så gør de det os

Men selvfølgelig fortrækker de testen ..

Anmeld

10. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

De starter selvfølgelig med en graviditets test ... og hvis man som jeg blev ved med at teste negativ, flere uger i trik, så tager de blodprøve ... eller hvis det er en grund til det er vigtigt at få det bekræftiget, hvis man fx. får medicin mod en sygdom, så gør de det os

Men selvfølgelig fortrækker de testen ..

Okay jeg har en gang gået lavet blodprøve som var negativ, og havde faktisk fordoblet længden af min cyklus, tilbage til en normal cyklus på 42-44 dage ( har pco og meget lange cyklusser men havde meget korte lige efter fødslen for så at blive lange igen, skete også denne gang, men blev gravid omkring blodprøve tidspunktet da jeg et par uger senere fik positiv test og var gravid )
Krydser for positiv blodprøvesvar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.