Kobber spiral erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2013

Pinkrose

Hej skønne kvinder

Nu har jeg mødt mig en sød mand efter en meget lang periode som single ( flere år) og har siden jeg fik min datter for 2.3 år siden ikke været på noget prævention.
Jeg har så efter jeg har fået hende, fundet ud af jeg har pco, og er også over normalvægt.
Min læge fraråder mig p-piller pga blodpropper og snakkede med en gyn som rådet mig til kobberspiral eftersom jeg har pco.

Men de mennekser jeg kender der har kobberspiral har kun dårligt at fortælle og gør mig meget usikker på om jeg så tør.

Så ville gerne hører jeg erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har en, har haft den sidn dec-11 ...
Er rigtig glad for den !

Anmeld

9. maj 2013

Pinkrose

LouiseVous skriver:

Jeg har en, har haft den sidn dec-11 ...
Er rigtig glad for den !

Du har ikke haft problemer med mange smerter og blødninger 3 uger om måneden ? Fordi det er det jeg hører fra mange :/
At det første år at de blødte næsten hele tiden

Anmeld

9. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har brugt kobberspiral i sammenlagt 15-18 år uden nævneværdige problemer. Blødningerne er lidt kraftigere, men regelmæssige og ikke hyppigere end normalt. Det er nok yderst individuelt, hvordan kroppen reagerer, men for mig har det været perfekt. 

Anmeld

9. maj 2013

Pinkrose

Mor og meget mere skriver:

Jeg har brugt kobberspiral i sammenlagt 15-18 år uden nævneværdige problemer. Blødningerne er lidt kraftigere, men regelmæssige og ikke hyppigere end normalt. Det er nok yderst individuelt, hvordan kroppen reagerer, men for mig har det været perfekt. 

Altså hvordan kraftigere? Sådan længere tid eller bare mere når det var der?

Anmeld

9. maj 2013

Mor og meget mere

Denisep skriver:

Altså hvordan kraftigere? Sådan længere tid eller bare mere når det var der?

Mere blod - men slet ikke noget, der ikke kan klares med almindeligt bind eller tampon. 

Anmeld

9. maj 2013

Pinkrose

Mere blod - men slet ikke noget, der ikke kan klares med almindeligt bind eller tampon. 

Okay men sådan mange gange om måneden eller bare den enkle gang?
Syntes det lyder trist at få mens mere end nødvendigt :p

Anmeld

9. maj 2013

Mor og meget mere

Denisep skriver:

Okay men sådan mange gange om måneden eller bare den enkle gang?
Syntes det lyder trist at få mens mere end nødvendigt :p

Bare den ene gang - helt normal cyklus, blot større mængder blod. 

Anmeld

9. maj 2013

Pinkrose

Bare den ene gang - helt normal cyklus, blot større mængder blod. 

Okay lyder ikke så skræmmende
Gjorde det ondt og få sat den op?

Anmeld

9. maj 2013

helle85

Denisep skriver:

Hej skønne kvinder

Nu har jeg mødt mig en sød mand efter en meget lang periode som single ( flere år) og har siden jeg fik min datter for 2.3 år siden ikke været på noget prævention.
Jeg har så efter jeg har fået hende, fundet ud af jeg har pco, og er også over normalvægt.
Min læge fraråder mig p-piller pga blodpropper og snakkede med en gyn som rådet mig til kobberspiral eftersom jeg har pco.

Men de mennekser jeg kender der har kobberspiral har kun dårligt at fortælle og gør mig meget usikker på om jeg så tør.

Så ville gerne hører jeg erfaring

jeg har kobberspiral og jeg har haft min i snart 3 år og jeg har ikke haft nogen problemer. jeg bløder ca 1 uge jeg bløder så lidt mere end jeg gjorde før jeg fik den men ikke meget.

jeg skal helt sikkert have en igen nå denne falder ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.