"Ny vejleder"
Hej Tine. Ved ikke helt hvor jeg skal starte. Men det er sådan at jeg går på pædagogudd. Det er sådan at jeg sidder og skriver en opgave i faget individet, institutionen og samfundet. Problemet er at min vejleder er gået ned pga. at han kone har fået stress. Og sidder netop i den situation hvor der ingen der kan guide mig videre med opgaven. Så jeg begyndte at søge på nettet og faldt over din hjemmeside herind. Det jeg gerne vil hører er om du mon har tid til at se på min opgave og måske fortælle mig, hvis den er til at forstå og ser fint ud. Og i øvrig jeg er tosprogede, så måske lyder mit sprog som almindelig.
Hilsen Lucy
Trines svar
Hej Lucy
Det er da en uheldig situation du er kommet i. Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig at kontakte din uddannelsesinstitution, med henblik på at få en ny vejleder. Jeg kender ikke de enkelte regler omkring studerendes ret til vejledning, men min erfaring er, at de fleste uddannelsesinstitutioner gerne vil hjælpe deres studerende igennem uddannelsen.
Hvis du allerede har prøvet det, uden held, er du meget velkommen til at kontakte mig med henblik på en snak om hvordan jeg evt. kan hjælpe dig videre. Min mail er; kontakt@naturligopdragelse.dk
Med venlig hilsen
Trine
Trine yder personlig rådgivning, i spørgsmål omhandlende opdragelsen, institutionslivet, trivsel, leg og børns sociale udvikling enten via e-mail eller ved at kommer ud i jeres hjem, hvor I føler jer trygge og derved bedre kan fortælle om de vanskeligheder I oplever. Endvidere holder Trine foredrag inden for 3 overordnet områder. Det, som hun kalder naturlig opdragelse, børn laver mad og natur oplevelser både med og uden et pædagogisk indhold.
Se Trines hjemmeside: www.naturligopdragelse.dk
Anmeld