Hvor jeg gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2013

Anonym trådstarter

som over skrift hvor kan jeg bare blive GAL!!!

ringede op på FG da jeg har noget så ondt i min mave og plet bløder og kan slet ik forstå jeg skal plet bløde NU?

så den dumme jordmor jeg kommer til og snak med siger jeg bare skal ligge mig og slappe af indtil næste kontrol. forstår ikk hvorfor de er sådan?
er jo kun 36+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

som over skrift hvor kan jeg bare blive GAL!!!

ringede op på FG da jeg har noget så ondt i min mave og plet bløder og kan slet ik forstå jeg skal plet bløde NU?

så den dumme jordmor jeg kommer til og snak med siger jeg bare skal ligge mig og slappe af indtil næste kontrol. forstår ikk hvorfor de er sådan?
er jo kun 36+

Tror det fordi de ikke gøre noget for at stoppe fødselen når man er over 34 uge.. Og baby har jo gode muligheder for at overleve nu

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Tror det fordi de ikke gøre noget for at stoppe fødselen når man er over 34 uge.. Og baby har jo gode muligheder for at overleve nu

ja det rigtig nok. men. men kunne jo ikk engang få af vide hvorfor jeg har så ondt i min mave

Anmeld

9. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

ja det rigtig nok. men. men kunne jo ikk engang få af vide hvorfor jeg har så ondt i min mave

Ja det kunne hun selvfølgelig godt have givet et bud på. Men du må nok heller prøve og slappe lidt af så kan det være det går i sig selv igen.

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Ja det kunne hun selvfølgelig godt have givet et bud på. Men du må nok heller prøve og slappe lidt af så kan det være det går i sig selv igen.

ja må håbe

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

Nu kan smerter i maven være rigtig mange ting, hvis det bliver ved, ville jeg nok ringe til lægen i morgen for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.