Sidste trimester og meget træt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
3 synes godt om
9. maj 2013

banana3

Åhh, jeg synes bare jeg er SÅ træt hele tiden, og når vi kommer til middag kan jeg næsten ikke holde mig vågen mere..

Er det normalt at blive meget mere træt her den sidste del?

Jeg har heldigvis ikke tidligere døjet med kvalme og træthed.. Mon trætheden har indhentet mig nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

lilledittemor

banana3 skriver:

Åhh, jeg synes bare jeg er SÅ træt hele tiden, og når vi kommer til middag kan jeg næsten ikke holde mig vågen mere..

Jeg har heldigvis ikke tidligere døjet med kvalme og træthed.. Mon trætheden har indhentet mig nu ?

Det er helt normalt at være træt til sidst i graviditeten - ligesom i starten.

Jeg falder også i søvn hver dag når jeg putter min datter til lur og ofte igen når jeg putter hende til nat - det er ret slemt for tiden.

Men der er ikke andet for end at du må snuppe en lur når muligheden byder sig

Anmeld

9. maj 2013

Sas1990

banana3 skriver:

Det er helt normalt, jeg kunne sove hele tiden.

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

banana3 skriver:

det er i den grad normalt. når man kan se enden vil man bare gerne have den lille i armene

Anmeld

9. maj 2013

NinaNymannMadsen

helt normalt. hvis du kan så tag en lille lur i løbet af dagen.

Anmeld

9. maj 2013

booster_88

Det er helt normalt Jeg havde det dog omvendt de første to tredje dele af min graviditet sov jeg konstant, og den sidste del var jeg ikke til at styre på ti tønder land

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.