Madras i klapvogn - middagslur på rejsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. maj 2013

Den lykkelige

Vi skal snart på ferie og vil gerne have klapvognen med. Men hun skal jo sove middagslur på ferien.. vi skal være afsted 8 dage.. jeg synes klapvognen virker hård at ligge på.. kan man få en madras til? Vi har prøvet tage madrassen fra barnevognen og ligge i.. men den "buer" oppe i hoved enden fordi der er så smart til hovedet.. lidt svært at forklare.. men den er ikke så bred.. så tænker om hun overhovedet vil ligge godt..  Nogle der har prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

EnGodMor

Den lykkelige skriver:

Vi skal snart på ferie og vil gerne have klapvognen med. Men hun skal jo sove middagslur på ferien.. vi skal være afsted 8 dage.. jeg synes klapvognen virker hård at ligge på.. kan man få en madras til? Vi har prøvet tage madrassen fra barnevognen og ligge i.. men den "buer" oppe i hoved enden fordi der er så smart til hovedet.. lidt svært at forklare.. men den er ikke så bred.. så tænker om hun overhovedet vil ligge godt..  Nogle der har prøvet?

Tænker om i ikke har en fx gammel topmadras i kan klippe i, så den passer tilIkke formen i klapvognen? Vi har selv gjort det vores.

Anmeld

9. maj 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

min søn sover altid til middag i klapvognen (har han gjort siden dagplejen fik vores barnevogn da han var 10mdr) i weekenderne og når vi er ude nogen steder da vi ikke har en barnevogn og kun har plads til en klapvogn i bilen.

han er snart to år gammel og sover fint i den, han sover som regel på en dyne eller voksipose, han har jo ikke så meget vægt igen og han sover altid rigtig godt i den og den er praktisk at have med.

Ellers har jeg hørt at nogen har lagt barnevognsmadras under...

Anmeld

9. maj 2013

Pigent

En madras fra en combi vogn vil måske kunne passe i?

Anmeld

9. maj 2013

Moma

Når vi har været på ferie (kør-selv) med vores børn sydpå (har vi været alle årene fra 2005) så har vi haft vores emmaljunga klapvogn med, og den har de bare ligget på uden ekstra madras. 

Anmeld

9. maj 2013

spj

En madras fra en lift er perfekt i klapvognen

Ellers måske et vattæppe, det kan du jo folde så det passer.

Anmeld

9. maj 2013

Svenne

Vi bruger altså madrassen fra barnevognen og det fungerer helt fint!! Han sover rigtig godt i klapvognen. Og han er 3 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.