27+5 med lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
2 svar
3 synes godt om
9. maj 2013

malliebooh

Heeej 

Det er lidt tid siden sidste billede og dunken er så småt ved at føles lidt tung  Sko og strømper er allerede bare møg at skulle få på og bliver forpustet af det mindste  Pinligt synes jeg 

Det føles som om at bebs har det godt derinde, hun har ihvertfald allerede gjort sit morgen gymnastik i dag  Det lykkedes mig også at fange hende på video her den anden dag og selvom jeg har set de bevægelser maaaaange gange LIVE - så ser jeg den video om og om igen 

Jeg skal til jordemoder på mandag og jeg glæder mig til at hører om hun snart kan begynde at skønne bebs eller om der går lidt endnu.. og i det hele taget hvad hun har at sige  og om præcis 1 uge skal jeg have min mor og svigermor med ind til en 3D scanning af bettefisen og nøøøøj hvor jeg glæder mig! 

Apropos det der med at gravide har underlige drømme.. Så vil jeg lige fortælle hvad jeg drømte om i nat.. Totalt creepy  Jeg drømte at jeg lå i sengen, med blusen trukket op og observerede min mave som jeg ofte gør  Pludselig så stikker bebse bare sin hånd op så jeg bare kunne se arm, knyttet hånd og 5 små fingre igennem maveskindet.. Puha da..  Virkelig mærkelig drøm, som om hun bare prøvede at bryde ud haha 

Nå men det var lidt herfra .. Hav en god dag derude 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Bertris

Sikke en lækker mave du har fået! 
- og det hele lyder virkelig spændende!

Anmeld

9. maj 2013

malliebooh

Bertris skriver:

Sikke en lækker mave du har fået! 
- og det hele lyder virkelig spændende!

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.