Jeg er lige ano da denne situation kan på begge veje lige nu, men derfor må i meget gerne komme med jeres tanker og input
Jeg har været sammen med min kæreste i næsten 2 år, jeg elsker ham overalt på jorden og ved bare han er MANDEN...
Han har lukket hans firma for ca et halvt år siden og det endte med en kæmpe gæld som han nu slæber rundt med samtidig pukler han fra tidlig morgen til sen aften for at tjene penge til at betale gæld af med og på det nærmeste forsørge os begge da jeg er sygemeldt og ikke har så meget at gøre med...Han siger ja til alt for meget arbejde og er meget stresset da alle rykker og slider i ham
Jeg prøver at gøre det så nemt for ham på den huslige front så han ikke skal tænke på det også og ellers bare være der for ham og støte ham så godt jeg kan men det er ikke meget kæreste tid her, det kan jeg egentlig også godt leve med da jeg jo ved at han knokler for at nedbringe sin gæld men vi plejer dog at hygge os sammen når han ofte i weekenden dyrker hans hobby (som også er min store interresse)
Det var lidt forhistorie, her er så hvad det drejer sig om
Jeg har godt kunnet mærke han har været lidt mut de sidste ca 4 dage så ved han er stresset, spørger så ind til det i dag for at vide hvordan jeg skal forholde mig til det, han siger at alting er træls lige nu og han er stresset, jeg spørger så om han er træt af mig det siger han nej til men at han ikke føler gnisten er der længere og at han ikke ved om der er noget ved at blive sammen, han siger han stadig holder af mig og elsker mig men føler gnisten er væk...Her er det så jeg tænker at det jo er klart når man har en masse modgang i livet så er det ikke altid man har overskudet til at være den glade kæreste, det kender jeg fra mig selv da jeg har en masse at slås med selv med erstatningssag og min fremtid generelt
Det skal lige sige at han for 2 mdr selv kom og sagde han var parat til børn og det var helt af sig selv jeg havde ikke presset på eller noget, han er den type der ikke vil have børn bare for at få dem og får man børn sammen så gør man hvad man kan for at blive sammen
Vores liv har været som det plejer indtil for 4 dage siden, vi har hygget os sammen og sexlivet har også fungeret
Ved ikke helt hvad jeg skal tolke det her som, hælder mest til at det er stress pga hans situation, men er skræmt fra vid og sans over at han måske forlader mig da jeg slet ikke så det her komme og jeg elsker ham så meget
Det her blev et noget rodet indlæg men jeg er meget forvirret lige nu og græder konstant så hvis der er noget i ikke forstår eller synes der mangler i denne historie så spørg endelig og kom gerne med jeres tanker og input om denne situation