Så blev gulvtæppet lige trukket væk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Anonym trådstarter

Jeg er lige ano da denne situation kan på begge veje lige nu, men derfor må i meget gerne komme med jeres tanker og input

Jeg har været sammen med min kæreste i næsten 2 år, jeg elsker ham overalt på jorden og ved bare han er MANDEN...

Han har lukket hans firma for ca et halvt år siden og det endte med en kæmpe gæld som han nu slæber rundt med samtidig pukler han fra tidlig morgen til sen aften for at tjene penge til at betale gæld af med og på det nærmeste forsørge os begge da jeg er sygemeldt og ikke har så meget at gøre med...Han siger ja til alt for meget arbejde og er meget stresset da alle rykker og slider i ham
Jeg prøver at gøre det så nemt for ham på den huslige front så han ikke skal tænke på det også og ellers bare være der for ham og støte ham så godt jeg kan men det er ikke meget kæreste tid her, det kan jeg egentlig også godt leve med da jeg jo ved at han knokler for at nedbringe sin gæld men vi plejer dog at hygge os sammen når han ofte i weekenden dyrker hans hobby (som også er min store interresse)

Det var lidt forhistorie, her er så hvad det drejer sig om
Jeg har godt kunnet mærke han har været lidt mut de sidste ca 4 dage så ved han er stresset, spørger så ind til det i dag for at vide hvordan jeg skal forholde mig til det, han siger at alting er træls lige nu og han er stresset, jeg spørger så om han er træt af mig det siger han nej til men at han ikke føler gnisten er der længere og at han ikke ved om der er noget ved at blive sammen, han siger han stadig holder af mig og elsker mig men føler gnisten er væk...Her er det så jeg tænker at det jo er klart når man har en masse modgang i livet så er det ikke altid man har overskudet til at være den glade kæreste, det kender jeg fra mig selv da jeg har en masse at slås med selv med erstatningssag og min fremtid generelt
Det skal lige sige at han for 2 mdr selv kom og sagde han var parat til børn og det var helt af sig selv jeg havde ikke presset på eller noget, han er den type der ikke vil have børn bare for at få dem og får man børn sammen så gør man hvad man kan for at blive sammen
Vores liv har været som det plejer indtil for 4 dage siden, vi har hygget os sammen og sexlivet har også fungeret

Ved ikke helt hvad jeg skal tolke det her som, hælder mest til at det er stress pga hans situation, men er skræmt fra vid og sans over at han måske forlader mig da jeg slet ikke så det her komme og jeg elsker ham så meget

Det her blev et noget rodet indlæg men jeg er meget forvirret lige nu og græder konstant så hvis der er noget i ikke forstår eller synes der mangler i denne historie så spørg endelig og kom gerne med jeres tanker og input om denne situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Pige2009

Sikke en situation at stå i. Som jeg ser det, kan det være to ting:

1. Han er stresset og har derfor ikke overskud til romatik og kæresteri.
2. Han elsker dig, men ikke på den måde, man skal elske hinanden som kærester.

Du må forsøge at snakke med ham, selvom det er svært. Ellers må I give det lidt tid. Har du forsøgt at være lidt romatisk, opfordre til sex og andre ting, man gør som kærester? Det lyder som om I har haft en hård medfart, og jeg håber på det bedste for jer i fremtiden.

Jeg har selv forladt min kæreste gennem 7 år, da jeg elskede ham, men mere som en bror, og selvom det var trygt at blive i forholdet, så var det bare ikke nok. Jeg håber selvfølgelig ikke det er sådan han har det.

Held og lykke med det hele.

Knus Linda 25+4

Anmeld

1. juli 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Du må forsøge at snakke med ham, selvom det er svært. Ellers må I give det lidt tid. Har du forsøgt at være lidt romatisk, opfordre til sex og andre ting, man gør som kærester? Det lyder som om I har haft en hård medfart, og jeg håber på det bedste for jer i fremtiden.

Jeg har selv forladt min kæreste gennem 7 år, da jeg elskede ham, men mere som en bror, og selvom det var trygt at blive i forholdet, så var det bare ikke nok. Jeg håber selvfølgelig ikke det er sådan han har det.

Knus Linda 25+4

Hej
Vi har ikke fået snakket det til bunds endnu da det var i dag kl ca 12 bomben sprang men skal selvfølgelig have snakket om det i da, skal lige have sundet mig lidt

Ja jeg har prøvet at lægge op til sex 1 enkelt de sidste 4 dage og der afviste han mig pga han var træt, det er der som sådan ikke noget unormalt i sådan er det af og til når han er stresset men der før har vores sexliv fungeret godt nok, hverken mere eller mindre end vi plejer
Han foreslog selv for en 14 dages tid siden at vi skulle pakke bilen og komme lidt væk bare os to da han trængte til det, derfor jeg tror det er stressen der har fået godt tag i ham og han så derfor er sunket ned i et sort hul hvor alt kan være lige meget
Jeg vil gøre alt for ham og for at han skal få det bedre og jeg tror på ham når han siger han stadig elsker mig da han altid har æret ærlg overfor mg selv i svære situationer og jeg vil synes det vil være så træls hvis han vælger mig fra pga noget som egentlig ikke har noget med mig at gøre...Det skal siges at der har ikke været nogle skænderier eller lignende her hjemme i lang tid

Anmeld

1. juli 2009

Pige2009

Ja, det lyder da klart som om han er ved at køre fuldstændig ned, men det er jo svært at vide...

Håber I får løst tingene i fællesskab, så I kan gå fremtiden i møde sammen. Du må jo skrive, hvordan det går.

Anmeld

1. juli 2009

pussekat

hejsa
jeg håbet du får ham til at stop op lige og se at arbejde ikke er alt i liv her selv prøve det med min mand han arbejde ca 20 time være dag og efter 3 månde gik han ned med stresset så nu her jeg sige stop og nu arbejde han ca 10 time om dag håbet det lykke for jer og håbet du sige stop fra over for ham med alt det arbejde sige til han alt du elsker ham og du håbet ikke han tag arbejde frem for dig og da ikke vis i vil have børn samme de skal jo også se der far  for jer håbet det lykke for jer knus

Anmeld

1. juli 2009

Anonym trådstarter

Tak for jeres opmuntrende ord

Jeg håber virkelig vi kan få det på plads jeg kan ikke overskue at miste ham, jeg har ALDRIG nogensinde elsket en mand som jeg elsker ham

Anmeld

2. juli 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Knus Linda 25+4

Vi fik snakket igår og han siger han har brug for luft til at finde ud af sine følelser for mig så rent praktisk vil det sige vi fremover ikke skal sove sammen men i hvert sit rum og vi skal ikke have nogen kontakt andet end det mest nødvendige
Han siger han ikke vil i byen og feste og slet ikke er interresseret i andre men at han som sagt bare har brug for luft jeg må stole på det er rigtigt
Han er selv rigtig ked af det og jeg har det så skidt kan ikke overskue noget som helst længere
Han sagde at han stadig elsker mig men at det sidste lige mangler g det er det han har brug for tid til at se om han kan finde
Det er så hårdt for det kan bare gå begge veje og jeg vil bare ikke miste ham

Undskyld det rodede indlæg men jeg er totalt forvirret og såret

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Vi fik snakket igår og han siger han har brug for luft til at finde ud af sine følelser for mig så rent praktisk vil det sige vi fremover ikke skal sove sammen men i hvert sit rum og vi skal ikke have nogen kontakt andet end det mest nødvendige
Han siger han ikke vil i byen og feste og slet ikke er interresseret i andre men at han som sagt bare har brug for luft jeg må stole på det er rigtigt
Han er selv rigtig ked af det og jeg har det så skidt kan ikke overskue noget som helst længere
Han sagde at han stadig elsker mig men at det sidste lige mangler g det er det han har brug for tid til at se om han kan finde
Det er så hårdt for det kan bare gå begge veje og jeg vil bare ikke miste ham

Undskyld det rodede indlæg men jeg er totalt forvirret og såret

Ja, det er rigtig hårdt. Jeg går lige pt. og venter på, at faderen til mit barn kommer til afklaring omkring den rolle han vil spille/ikke spille for barnet. Ventetiden er ulidelig, men i den situation er det bare så bydende nødvendigt, at vi giver plads, så de kan få lidt ro til at finde ud af, hvad de vil.

Jeg ved så udemærket, hvad du går igennem, for det er svært, når den man elsker, ikke er afklaret. Personligt har jeg haft så mange tudeture, at jeg ikke har tal på dem. Men igen... Giv ham ro, tid og plads. Det er mit bedste råd, selvom det næsten er uudholdeligt.

Knus Linda 25+5, som også går og venter, venter og venter

Anmeld

2. juli 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Ja, det er rigtig hårdt. Jeg går lige pt. og venter på, at faderen til mit barn kommer til afklaring omkring den rolle han vil spille/ikke spille for barnet. Ventetiden er ulidelig, men i den situation er det bare så bydende nødvendigt, at vi giver plads, så de kan få lidt ro til at finde ud af, hvad de vil.

Jeg ved så udemærket, hvad du går igennem, for det er svært, når den man elsker, ikke er afklaret. Personligt har jeg haft så mange tudeture, at jeg ikke har tal på dem. Men igen... Giv ham ro, tid og plads. Det er mit bedste råd, selvom det næsten er uudholdeligt.

Knus Linda 25+5, som også går og venter, venter og venter

Det vil jeg også give ham ingen tvivl om det, hvis det er det der skal til men hold op hvor er det svært når det eneste jeg har lyst til er at putte mig indtil ham og høre ham sige at han elsker mig

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Det vil jeg også give ham ingen tvivl om det, hvis det er det der skal til men hold op hvor er det svært når det eneste jeg har lyst til er at putte mig indtil ham og høre ham sige at han elsker mig

Ja, det er hårdt og jeg har det på nøjagtig samme måde. Jo mere man elsker, desto mere lider man

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.