Sygemelding..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2013

Juni-barn

Heeey...

så blev jeg sygemeldt i går efter en tur hos lægen... Troede ellers jeg kunne arbejde helt hen til barsel om 2 uger, men min lægen anbefalede mig en sygemelding pga smerter i bækkenet og fordi jeg står så meget op på arbejdet... 

Synes jeg har svært ved at vende mig til tanken, men det kommer nok... Frygter så meget at jeg kommer til at kede mig, men håber jeg finder lidt at lave... 

Havde lige brug for at tømme Hovedet for tanken om den sygemelding...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Kildebakken

Prøv at se om ikke du kan nyde det lidt. Find et hold for gravide i svømmehallen eller noget ligende. Lav noget kreativt som du ellers aldrig har tid til. Dyrk yoga. Lav ekstra god mad og overrask familien. Nyd at du har lidt tid til dig selv før du bliver fuldstændig invaderet de næste mange måneder. 

2. uger går mega hurtigt og er en god mulighed for dig på mentalt at indstille dig på hvad der skal ske.

God fornøjelse

Anmeld

10. maj 2013

Juni-barn

Det er bare en stor omvæltning når man lige gik og troede at mn kunne arbejde til barslen startede... 

Men skal bruge nogen tid på at blive frisk... Er virkelig træt, men står den på hygge med min ene hund... 

Anmeld

10. maj 2013

Cbank

Det skal du ikke tage så tungt 

Jeg blev sygemeldt 1,5 mdr før barsel. Og jeg skulle på barsel hele 8 uger før termin. 

Men tænk positivt. Nu er vejret jo heldigvis begyndt at være med os. Så tag en skraber ude i solen. Lav noget mad og frys ned i port. Så der er nem mad til når baby er født 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.