For tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Mon det var for tidligt at flytte ham. 

Min døn kom på eget værelse igår og skulle sove derinde alene i nat. Han sov også sin middagslur derinde, hvilket gik fint. Men i nat har været forfærdelig! Har været oppe 8 gange og give sut. 

Så begynder at tænke om det er synd for ham, eller for tidligt? Han er født 4 uger før termin og har tendens til at være sensitiv. 

Nætterne er inde i en skide god rytme hvor han sover nogenlunde igennem, men putninger tager op til to timer hvor man skal sidde og holde i hånd.

han er under en rive de udvikling og sproget er vidst ved at tage fart! Han stortrives i vuggeren osv. 

føler virkelig jeg dummer mig ved at lave noget om i hans liv nu. Men på den anden side skal han jo lære det på et tidspunkt, og tænkte det var nu. Han stor ikke til at skulle være storebror ej heller børnehavestart og det hele køre nogenlunde. 

Arrh altså ved det ikke, har mest lyst til at lade ham være i soveværelset lidt endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

l.kjoeller

sommerbarn<3 skriver:

Min døn kom på eget værelse igår og skulle sove derinde alene i nat. Han sov også sin middagslur derinde, hvilket gik fint. Men i nat har været forfærdelig! Har været oppe 8 gange og give sut. 

Så begynder at tænke om det er synd for ham, eller for tidligt? Han er født 4 uger før termin og har tendens til at være sensitiv. 

Nætterne er inde i en skide god rytme hvor han sover nogenlunde igennem, men putninger tager op til to timer hvor man skal sidde og holde i hånd.

han er under en rive de udvikling og sproget er vidst ved at tage fart! Han stortrives i vuggeren osv. 

føler virkelig jeg dummer mig ved at lave noget om i hans liv nu. Men på den anden side skal han jo lære det på et tidspunkt, og tænkte det var nu. Han stor ikke til at skulle være storebror ej heller børnehavestart og det hele køre nogenlunde. 

Arrh altså ved det ikke, har mest lyst til at lade ham være i soveværelset lidt endnu.

cecilie er fra 30 april 12 og hun kom i eget værelse da hun var 3-4 mnd så syns bestemt ikke det er for tidligt men det er jo individuelt hvornår de er klar. tror bare det bliver sværere jo ældre de bliver på de når den alder med sepparationsangst . vi vennede og cecilie til selv at falde i søvn og det er guld værd

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

cecilie er fra 30 april 12 og hun kom i eget værelse da hun var 3-4 mnd så syns bestemt ikke det er for tidligt men det er jo individuelt hvornår de er klar. tror bare det bliver sværere jo ældre de bliver på de når den alder med sepparationsangst . vi vennede og cecilie til selv at falde i søvn og det er guld værd

hov. hvornår er han fra ???

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

hov. hvornår er han fra ???

Anmeld

9. maj 2013

Masig

sommerbarn<3 skriver:

Ud fra din profil er han lige knap 2 år?

vores søn var 2 mdr da han kom på eget værelse og han er også sensitiv. Tænker det måske er fordi din søn er så gammel at det er svært at få ham vænnet til at sove alene. 

Han har brug for tryghed, så jeg tror bare du må tage det tunge læs og gå ind til ham og give sut og trøst når han vågner indtil han har vænnet sig til det. Ellers kunne du måske sove på en madras inde på hans værelse sammen med ham det første stykke tid....

Anmeld

9. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

for tidligt var måske også lidt forkert formuleret. Ved jo selvfølgelig godt mange kommer på eget værelse meget før. Jeg mener mere om det måske er et dumt tidspunkt når man har den alder. Altså har nok brug for at høre fra nogen som har haft barnet på sovecværelset længe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.