Allomin ekstra (Orange)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.637 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. maj 2013

AnthonsMor

Er der nogen der har erfaring med det?
Jeg har læst, at det er mere mættende - er det rigtigt?

Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg kan finde oplysninger om Allomin produkterne nogen steder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

AnthonsMor

Bum bum - slet ingen?

Anmeld

9. maj 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Bum bum - slet ingen?

Prøv at smid en pb til frk Lotusblomst hun bruger gul allo (orange??)..

Anmeld

9. maj 2013

AnthonsMor

M (: skriver:

Prøv at smid en pb til frk Lotusblomst hun bruger gul allo (orange??)..

Du er en skat - tak!

Anmeld

9. maj 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Du er en skat - tak!

Det var da så lidt!

Anmeld

9. maj 2013

heidi prettyface hansen

Martsbaby skriver:

Er der nogen der har erfaring med det?
Jeg har læst, at det er mere mættende - er det rigtigt?

Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg kan finde oplysninger om Allomin produkterne nogen steder?

hej jeg er selv gået over på allomin ekstra da min søn ikke blev mæt af de andre alm allomin og fik meget hård mave af nan1

så han får nu allomin ekstra og det går bare rigtigt godt han sover nu hele natten igennem uden at vågne og værer sulten og får nu 160 ml hver 4 time ca

det eneste der er der i der ikke er i andre allomin er katoffelstivelse som gør at det er mere mættene

håber du kan bruge svarerne

Anmeld

9. maj 2013

AnthonsMor

heidi prettyface hansen skriver:

hej jeg er selv gået over på allomin ekstra da min søn ikke blev mæt af de andre alm allomin og fik meget hård mave af nan1

så han får nu allomin ekstra og det går bare rigtigt godt han sover nu hele natten igennem uden at vågne og værer sulten og får nu 160 ml hver 4 time ca

det eneste der er der i der ikke er i andre allomin er katoffelstivelse som gør at det er mere mættene

håber du kan bruge svarerne

Jeg havde nemlig netop hørt det der med, at det mættede mere, så jeg tænkte den ville kunne bruges til den sene aftenflaske for at se om han så vil sove mere end 3 timer af gangen
Bruger den blå Allomin normalt nemlig, og der tager det 3-4 timer før han melder sig igen, ikke at der er noget galt i det, men det er da altid rarest hvis han tager flere timer i træk..

Anmeld

9. maj 2013

heidi prettyface hansen

Martsbaby skriver:

Jeg havde nemlig netop hørt det der med, at det mættede mere, så jeg tænkte den ville kunne bruges til den sene aftenflaske for at se om han så vil sove mere end 3 timer af gangen
Bruger den blå Allomin normalt nemlig, og der tager det 3-4 timer før han melder sig igen, ikke at der er noget galt i det, men det er da altid rarest hvis han tager flere timer i træk..

ja jeg kørte os på den blå allomin men så fik han os hård mave så blandene jeg blå og grøn alomin.

men nu er han på den orange og sover rigtigt godt på den

så syntes da du skal prøve den og se om den virker

Anmeld

9. maj 2013

AnthonsMor

heidi prettyface hansen skriver:

ja jeg kørte os på den blå allomin men så fik han os hård mave så blandene jeg blå og grøn alomin.

men nu er han på den orange og sover rigtigt godt på den

så syntes da du skal prøve den og se om den virker

det tror jeg, at jeg vil! evt. som de sidste 2 flasker inden jeg går i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.