Gravid i 3 måned og træning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

dollygirl

Hej piger

Hvordan træner i når i er gravide ?

Jeg plejer at træne stram op i fitness World men ka jeg det stadig og hva skal jeg passe på med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Sujan

Alt med måde... Lyt til din krop..
Min jordemoder sagde at man skal gøre som man plejer... Plejer man at løbe 10 km. Hver dag så skal man bare fortsætte.. Med mindre kroppen siger fra...
Selvfølgelig måske ikke lave øvelser der går for meget udover maven..
Så vil mene du bare kan fortsætte..

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Jeg var zumbainstruktør indtil uge 15 så sagde bækkenet stop

Anmeld

8. maj 2013

FruJacobsen

Jeg stoppede løbetræning i 3. måned - syntes simpelthen, at det var ubehageligt at løbe. Istedet startede jeg til yoga for gravide - måske du kan få glæde af sådan noget?

Anmeld

8. maj 2013

mommy1991

Hej piger

Hvordan træner i når i er gravide ?

Jeg plejer at træne stram op i fitness World men ka jeg det stadig og hva skal jeg passe på med ?

Jeg dyrkede crossfit før jeg blev gravid, men da jeg så blev gravid satte jeg intensiteten en del ned - men træner stadig 3-5 gange om ugen, både konditions- og styrketræning Lyt til din krop, hvis noget gør ondt: stop!  

Noget af det du skal passe på med, er øvelserne hvor du ligger på ryggen. Du kan komme til at lukke af for blodgennemstrømningen til de vitale organer, når baby begynder at tynge - men du kan tydeligt mærke det, hvis det sker.. Du vil blive svimmel og i værste fald besvime. Derudover kommer dine mavemuskler til at dele sig på et tidspunkt, og så er det ikke så godt at træne de lige mavemuskler mere (du kan se at de har delt sig, når din mave nærmest laver en trekant når du laver en mavebøjning..) Men de skrå mavemuskler er vigtige at træne  

Anmeld

9. maj 2013

dollygirl

Tusind tak piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.