Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
13 svar
2 synes godt om
8. maj 2013

Silas&Mille

Vi står og skal til at købe autostol til vores Datter. Vi har så kigget på Nania I-max, Nania Premium I-Max og Nania Beline alle går fra 9-36kg

Jeg vil lige hører om der er nogen herinde der har erfaringer med en eller flere af disse modeller. De sælges i Bilka.

Kom med godt og dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

L&V

Silas&Mille skriver:

Vi står og skal til at købe autostol til vores Datter. Vi har så kigget på Nania I-max, Nania Premium I-Max og Nania Beline alle går fra 9-36kg

Jeg vil lige hører om der er nogen herinde der har erfaringer med en eller flere af disse modeller. De sælges i Bilka.

Kom med godt og dårligt

De er testet usansynlig dårligt og har set flere fraråde dem

Anmeld

8. maj 2013

Silas&Mille

Månsson skriver:

ok tak for svar 

Anmeld

8. maj 2013

FruK

Månsson skriver:

Enig - jeg ville ikke købe dem, hvis jeg på nogen som helst måde kunne få råd til noget bedre.

Så vidt jeg ved, lever de kun lige op til de krav, der er nødvendigt, og der arbejdes ikke videre på at gøre dem mere sikre, som der gør på "de dyre" mærker.

Jeg vil gerne spare på alt muligt andet, købe brugt tøj, legetøj osv. Men lige nøjagtig autostol ville jeg ikke gå på kompromis med - men købe en af dem, der har scoret gode points i tests.

Tjek evt FDMs hjemmeside eller den der hedder autostol. dk

Anmeld

8. maj 2013

Mom2

Silas&Mille skriver:

Kom med godt og dårligt

Dem skal du bestemt holde dig fra, du er bedre stillet med f.eks. en brugt Rømer stol!

Der er en herinde som vist hedder Kristian som har forstand på autostole som på det kraftigste frårådet dem.

Anmeld

8. maj 2013

Silas&Mille

Christina88 skriver:

Dem skal du bestemt holde dig fra, du er bedre stillet med f.eks. en brugt Rømer stol!

Der er en herinde som vist hedder Kristian som har forstand på autostole som på det kraftigste frårådet dem.

Bare sjovt mærket så er SÅ populært hvis det på det kraftigste frarådes at købe dem.

Og det er samme autostol som ferrari autostolen

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

Silas&Mille skriver:

Kom med godt og dårligt

Vi købte vores 0-13kg i Bilka og den var super god.
Dog har jeg kørt fra TEST at man helst ikke skal vælge dem med kæmpe alders mellemrum.
altså man kan få 0-13kg og 15-36 kg og det er dem man skal gå efter, hvor at man ikke er sikker på sikkerheden i dem hvor kg forskellen er større

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Silas&Mille skriver:

Bare sjovt mærket så er SÅ populært hvis det på det kraftigste frarådes at købe dem.

Recaro er jo os en populær stol men er os testet mega dårligt.. Tænker at mange tror at så længe de kan sælges er de sikre så hvorfor ik spare penge men det er bare ik tilfældet.. Pris og kvalitet hænger ofte sammen i disse tilfælde

Anmeld

8. maj 2013

Silas&Mille

Nogen der har en Römer eller anden god autostol (9-36 kg) til salg til billlige penge... Gerne i Østjylland eller Nordjylland

Anmeld

8. maj 2013

Mom2

Silas&Mille skriver:

Det er jo nok fordi de er så billige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.