28+2 med lilleprinsen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
11 svar
6 synes godt om
8. maj 2013

Melanie Bjerre

3. Trimester, du skal bare overståes...

Jeg er overvældet over hvor meget man kan glæde sig til noget så uvirkelig som at få sit barn i armene.. Tanken om at der ligger en lille supermand der inde og forhåbentligt har det godt, synes jeg er ret uvirkelig.. OG VILD !!! 

Jeg tænker tit på hvordan han mon ser ud, jeg glæder mig SÅ meget til han ligger i mine arme, det er ubeskriveligt 

Præcis 1 uge til jordemoder besøg og under en uge til næste skanning, dejligt 

Her er lige et par billeder fra denne uge  Synes ikke rigtig maven vokser mere, en det er nok bare mig der ikke kan se det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

3. Triester, du skal bare overståes... Jeg er overvældet over hvor meget an kan glæde sig til noget så uvirkelig som at få sit barn i armene.. tanken om at der ligger en lille supermand der inde og forhåbentligt har det godt, synes jeg er ret uvirkelig.. OG VILD !!! 

Jeg tænker tit på hvordan han mon ser ud, jeg glæder mig SÅ meget til han ligger i mine arme, det er ubeskriveligt 

Her er lige et par billeder fra denne uge  Synes ikke rigtig maven vokser mere, en det er nok bare mig der ikke kan se det 

Du er simpelthen så flot gravid  

Og jeg har det på fuldstændig samme måde som dig - hvor bliver det bare spændende og dejligt at have vores drenge i armene om under tre måneder 

Anmeld

8. maj 2013

Juliekp

Melanie Bjerre skriver:

3. Trimester, du skal bare overståes...

Jeg er overvældet over hvor meget man kan glæde sig til noget så uvirkelig som at få sit barn i armene.. Tanken om at der ligger en lille supermand der inde og forhåbentligt har det godt, synes jeg er ret uvirkelig.. OG VILD !!! 

Sikke en flot baby hule du render rundt med   

Anmeld

8. maj 2013

pernie89

Må man spørge hvad det er for en scanning du skal til ?

Jeg er ligeså langt som dig, og har det på samme måde, det bliver så fantastisk.. Kan slet ikk vente..

Anmeld

8. maj 2013

mulle85

du er smuk gravid!

Anmeld

8. maj 2013

Melanie Bjerre

pernie89 skriver:

Må man spørge hvad det er for en scanning du skal til ?

Jeg er ligeså langt som dig, og har det på samme måde, det bliver så fantastisk.. Kan slet ikk vente..

Det er bare en almindelig skanning på sygehuset
Jeg har en forløbs pakke derude fordi jeg har noget der hedder colitis, derfor holder de lidt extra øje med supermanden, har en skanning mere end den i næste uge,

Neej jeg kan heller ikke vente, det er ikke til at holde ud 

Anmeld

8. maj 2013

Melanie Bjerre

emmagirl skriver:

Du er simpelthen så flot gravid  

Og jeg har det på fuldstændig samme måde som dig - hvor bliver det bare spændende og dejligt at have vores drenge i armene om under tre måneder 

Mange tak, og iligemåde, maven klær dig rigtig godt

Ja det bliver VIRKELIG dejligt, jeg håber han kommer lidt før, bare en uge før, jeg kan virkelig ikke vente

Anmeld

8. maj 2013

Melanie Bjerre

Juliekp skriver:

Sikke en flot baby hule du render rundt med   

Tusind tak 

Anmeld

8. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Smuk 

Anmeld

8. maj 2013

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Mange tak, og iligemåde, maven klær dig rigtig godt

Ja det bliver VIRKELIG dejligt, jeg håber han kommer lidt før, bare en uge før, jeg kan virkelig ikke vente

1000 tak

Jaa, sådan lige omkring den 20. juli ville være helt perfekt Orker heller ikke tanken om at man faktisk kan gå næsten to uger OVER tid.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.