Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaKyedDK skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Hvor er jeg bare glad!!! Jeg har fået mig en elevplads fra 1. september!! Endelig! Det har jeg ventet på i 2 år!!! Nu er det dælme vores tur til noget medgang.
Hvor er jeg bare glad!!! Jeg har fået mig en elevplads fra 1. september!! Endelig! Det har jeg ventet på i 2 år!!! Nu er det dælme vores tur til noget medgang.
Stort tillykke ! held og lykke med det.... Jeg har også ledt i mange år, men er blevet opmærksom på at det er en anden uddannelse jeg søger.
Tillykke søde!!!
Frk-S skriver: Stort tillykke ! held og lykke med det.... Jeg har også ledt i mange år, men er blevet opmærksom på at det er en anden uddannelse jeg søger.
rikkeregnbue skriver: Tillykke søde!!!
FEDT. Stort tillykke. Det er jo bare fantastisk.
Jeg har selv i tidernes morgen kæmpet for en læreplads. Men det vidste jeg inden jeg gik i gang.
Jeg søgte dengang en læreplads som automekaniker - og jeg fik den.
Kidztown skriver: FEDT. Stort tillykke. Det er jo bare fantastisk. Jeg har selv i tidernes morgen kæmpet for en læreplads. Men det vidste jeg inden jeg gik i gang. Jeg søgte dengang en læreplads som automekaniker - og jeg fik den.
Nettemor skriver: Tusind tak Som kontorelev
Tusind tak Som kontorelev
tarkoflen skriver: Fantastisk stort tillykke!
Fantastisk stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128