Det er sket nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
2 svar
2 synes godt om
8. maj 2013

Valle81

Først tusind tak til alle, der har sendt deres tanker og kram.

Aborten er overstået.

Jeg lagde pillerne op kl 0730 og faldt i søvn i et par timer. Har ikke sovet i to dage, så faldt endelig lidt hen.

Skulle så op og gå rundt for at sætte skub i det.  Der gik ikke længe, så begyndte jeg at bløde. Lagde mig for at slappe af, fik de vildeste mavekramper og skyndte mig på toilet. Havde diarre (sorry) og aborterede samtidig. Tror min krop ville skåne mig for at mærke aborten for tydeligt, men i tvivl var jeg ikke.

Jeg var meget bange for at tage pillerne, bange for smerterne osv, men det var ikke så slemt, kun lige op til.

Det hele er forløbet planmæssigt, og jeg har det godt. Er I dag lettet over det nu er ovre, og jeg kan tage kontrol over mit liv igen, som jeg synes har været total ude af mine hænder de sidste 14 dage.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Nettemor

Dejligt at det er overstået

Anmeld

8. maj 2013

LilleLene

Valle81 skriver:

Først tusind tak til alle der har sendt deres tanker og kram.

Aborten er overstået.

Jeg lagde pillerne op kl 0730 og faldt i søvn i et par timer. Har ikke potent i to dage, så faldt endelig lidt hen.

Skulle så op og gå rundt for at sætte skub i en . Der gik ikke længe, så begyndte jeg at bløde. Lagde mig for at slappe af, fik de vildeste mavekramper og skyndte mig på linket. Havde diarre (sorry) og aborterede samtidig. Tror min krop ville skåne mig for at mærke aborten for tydeligt, men i tvivl var jeg ikke.

Jeg var meget bange for at tage pillerne, bange for smerterne osv, men det var ikke så slemt, kun lige op til.

Det hele er forløbet planmæssigt, og jeg har det godt. Er I dag lettet over det nu er ovre, og jeg kan tage kontrol over mit liv igen, som jeg synes har været total ude af mine hænder de sidste 14 dage.

Christina

dejligt det bare gik som det skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.