Er her nogle private dagplejere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

Mor til L&S

Hvis ja, kan I svare mig på hvad jeg skal ha styr på inden start af privat dagpleje?

Ved at kommunen skal godkende mig og mit hus, men hvad ellers?

Håber nogen vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Lone Jakobsen

umiddelbart vil jeg sige at det er det vigtigste, da du ellers ikke har mulighed for at starte op

har du fundet nogle børn?

Anmeld

8. maj 2013

Fuglemor

Mor til L&S skriver:

Hvis ja, kan I svare mig på hvad jeg skal ha styr på inden start af privat dagpleje?

Ved at kommunen skal godkende mig og mit hus, men hvad ellers?

Håber nogen vil hjælpe mig

Når du ved hvor mange ørn du får skal du kontakte skat. 

Du skal lave en kontrakt med forældre hvor du skriver hvad de skal sørge for, hvad du sørger for og vigtig Info (jeg kan sende min på en mail hvis du gerne vil se en)

evt en erhvervs forsikring i tilfælde af dit hus brænder så bliver der via forsikringen stillet andet til rådighed. Jeg har dog ikke tegnet en. Du skal i en fagforening som kan hjælpe dig hvis der bliver noget. Jeg er i krifa.

Anmeld

8. maj 2013

Mor til L&S

Mor12 skriver:

Når du ved hvor mange ørn du får skal du kontakte skat. 

Du skal lave en kontrakt med forældre hvor du skriver hvad de skal sørge for, hvad du sørger for og vigtig Info (jeg kan sende min på en mail hvis du gerne vil se en)

evt en erhvervs forsikring i tilfælde af dit hus brænder så bliver der via forsikringen stillet andet til rådighed. Jeg har dog ikke tegnet en. Du skal i en fagforening som kan hjælpe dig hvis der bliver noget. Jeg er i krifa.

Tak for svar... Vil rigtig gerne se din kontrakt.. Må jeg vende tilbage hvis det bliver aktuelt?

Ang at jeg skal kontakte skat... Er det pga fradraget, eller er der mere end det?

Har kontaktet kommunen, så afventer lige dem

Har du været privat i mange år, og er det nemt at finde børn??

Anmeld

8. maj 2013

Mor til L&S

Lone Jakobsen skriver:

umiddelbart vil jeg sige at det er det vigtigste, da du ellers ikke har mulighed for at starte op

har du fundet nogle børn?

Muligvis en, men vil ikke finde børn før jeg har det hele godkendt...

Anmeld

8. maj 2013

Fuglemor

Mor til L&S skriver:

Tak for svar... Vil rigtig gerne se din kontrakt.. Må jeg vende tilbage hvis det bliver aktuelt?

Ang at jeg skal kontakte skat... Er det pga fradraget, eller er der mere end det?

Har kontaktet kommunen, så afventer lige dem

Har du været privat i mange år, og er det nemt at finde børn??

Ja det må du gerne. Så kan jeg bare sende den til dig.

skat skal også sende dig Giro kort så du kan betale skat af de penge du får. Forældrene betaler dem jo ind på din konto. Og ud fra dem skal du betale skat. Og det udregner skat så hvor meget du skal betale i skat hver måned. Og så er det selvfølgelig også fradrag. Men det er først når du med sikkerhed ved hvor mange børn du har når du starter. Så det kan gøres i måneden op til.

jeg begynder først den 3 juni. Så det er stadig meget nyt det hele med alt det man skal sørge for. 

Anmeld

9. maj 2013

Lone Jakobsen

Mor til L&S skriver:

Muligvis en, men vil ikke finde børn før jeg har det hele godkendt...

det kan der selvfølgelig være noget om

jeg havde 2 børn "inden" jeg blev godkendt.

her har det (indtil videre) ikke været noget problem at finde børn. jeg bor i en lille by, og jeg prøver at reklamere lidt for mig selv når jeg mangler børn.

Anmeld

17. maj 2013

Mor til L&S

Lone Jakobsen skriver:

det kan der selvfølgelig være noget om

jeg havde 2 børn "inden" jeg blev godkendt.

her har det (indtil videre) ikke været noget problem at finde børn. jeg bor i en lille by, og jeg prøver at reklamere lidt for mig selv når jeg mangler børn.

Jeg har også muligvis 2 på hånden, så skal ud at finde 2 i hvertfald.

Jeg har fået ansøgningsskema sendt ud, så det skal jeg ha udfyldt og sendt retur, og så kommer de herud til en snak og godkendelse...

Anmeld

17. maj 2013

Lone Jakobsen

Mor til L&S skriver:

Jeg har også muligvis 2 på hånden, så skal ud at finde 2 i hvertfald.

Jeg har fået ansøgningsskema sendt ud, så det skal jeg ha udfyldt og sendt retur, og så kommer de herud til en snak og godkendelse...

håber det lykkedes for dig det er da bare et fantastisk job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.