Så fandt vi navnene!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
7 svar
4 synes godt om
8. maj 2013

kriknu

Jeg har nu besluttet mig for at min lille engel skal hedde Noa Jamie  

& min lille prins inde i maven, skal hedde Ludvig Alexander, det er en smule tidlig at have besluttet sig for navnet men efter at have været til 3D scanning, og sammenlignet andres 3D scanninger med hvordan deres børn så/ser ud, så er jeg slet ikke i tvivl længere - selvfølgelig kan det nå at ændre sig, men jeg har min tvivl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Christina :-)

kriknu skriver:

& min lille prins inde i maven, skal hedde Ludvig Alexander, det er en smule tidlig at have besluttet sig for navnet men efter at have været til 3D scanning, og sammenlignet andres 3D scanninger med hvordan deres børn så/ser ud, så er jeg slet ikke i tvivl længere - selvfølgelig kan det nå at ændre sig, men jeg har min tvivl 

Flot:-) navnet er også fundet her før han kommer ud:-)

Anmeld

8. maj 2013

L&V

kriknu skriver:

Sikke fine navne..

Vores børn har os fået navne lige efter md og vi har aldrig overvejet at skifte

Anmeld

8. maj 2013

Louise H.

Månsson skriver:

Sikke fine navne..

Vores børn har os fået navne lige efter md og vi har aldrig overvejet at skifte

Flotte navne

Vi besluttede at Isabella skulle hedde Isabella lige efter MD.

Anmeld

8. maj 2013

Pigent

Flotte navne  

Anmeld

8. maj 2013

Benjamins'mor

Rigtigt flotte og søde navne!

Vi besluttede os også for Benjamin den dag vi havde været til MD, har tit fået afvide "hvad nu hvis han ikke ligner" og "man kan ikke vide hvad de hedder før de kommer", men da Benjamin kom til verden, så kunne han bare ikke hedde andet end Benjamin!

Denne gang beslutter vi os også for navnet inden hvis vi bliver enige, meeen, det gør vi nok ikke.

Anmeld

8. maj 2013

Valle81

Alle mine tre har også haft deres navne lang tid inden fødslen, uden 3D eller noget:-)

Og de har aldrig kunnet hedde andet:-)

Anmeld

8. maj 2013

Kløver

Hvor fint med Noa Jamie til jeres engel og også rigtig fint det andet, Ludvig er heller ikke så brugt her valgte vi første gang efter fødslen, da vi ikke vidste køn, og have et foretrukket og et sekundært navn til begge køn, da lillesøster kom havde vi fundet navn og kunne bare ikke hedde andet, især ifølge familien, så når man er vant til navnet bliver brugt om den bette i maven, tror jeg der skal lidt til før man ændrer mening
Rigtig dejlige navne du har fundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.