Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

Krisørensen

Jeg har en datter på 6 måneder. Hver gang hun sover (dog kun om dagen) vågner hun efter 45 min og skal hjælpes til at falde i søvn igen. Nogen gange lykkes det, andre gange lykkes det ikke. Jeg kan se og mærke på hende at hun stadigvæk er træt, men hun vil ikke overgive sig igen. Jeg har prøvet at sidde ved siden af barnevognen, så jeg kan være klar til at trille/vippe lidt med den, når hun begynder at røre på sig, men hun vågner stadigvæk. 

Er der nogen der kan hjælpe med gode råd, for synes det er ved at være meget træls at hun ikke sover bedre. Om natten sover hun fint og vågner kun en gang for at spise og falder selv i søvn igen bagefter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Michael healer

Krisørensen skriver:

Jeg har en datter på 6 måneder. Hver gang hun sover (dog kun om dagen) vågner hun efter 45 min og skal hjælpes til at falde i søvn igen. Nogen gange lykkes det, andre gange lykkes det ikke. Jeg kan se og mærke på hende at hun stadigvæk er træt, men hun vil ikke overgive sig igen. Jeg har prøvet at sidde ved siden af barnevognen, så jeg kan være klar til at trille/vippe lidt med den, når hun begynder at røre på sig, men hun vågner stadigvæk. 

Er der nogen der kan hjælpe med gode råd, for synes det er ved at være meget træls at hun ikke sover bedre. Om natten sover hun fint og vågner kun en gang for at spise og falder selv i søvn igen bagefter. 

Har du prøvet at mærke om hun har det for varmt/koldt ?

For her hjemme vågner vores datter også om dagen hvis hun har det for varmt

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

Krisørensen skriver:

der er stor forskel på deres søvn behov om dagen men havde samme problem med cecilie. det blev heldigvis bedre og når hun kommer i daginstitution bliver det også bedre heldigvis. jeg kørte en rytme ind ved at ligge hende på faste tider og desto ældre hun blev holdt jeg hende vågen til kl 11 ca så hun fik en lang lur der i stedet for 2x 30 min på en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.