Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jegved godt jeg er meget jyde... men for mig er det et fedt om det er "cookie" eller jysk dialekt for "kig ud" ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hyuna skriver: Hvad kan I bedst lide, Kiku eller Kuki? Jeg spørg fordi min søster er gravid med en dejlig pige, og min søster ville helst kalde sin datter en af disse to navne. Lidt facts on navnene: Kiku betyder 'at lytte' og er også navnet på en blomst. Det er japansk Kuki betyder 'barn af sne' og kommer af navnet Kukiko. Det er japansk Håber i stemmer på det i synes er sødest
Hvad kan I bedst lide, Kiku eller Kuki? Jeg spørg fordi min søster er gravid med en dejlig pige, og min søster ville helst kalde sin datter en af disse to navne.
Lidt facts on navnene:
Kiku betyder 'at lytte' og er også navnet på en blomst. Det er japansk
Kuki betyder 'barn af sne' og kommer af navnet Kukiko. Det er japansk
Håber i stemmer på det i synes er sødest
Jeg har stemt Kiku
M (: skriver: Har stemt Kiku, da Kuki nemt kommer til at lyde som cookie.. Jeg kan dog bedst lide betydningen af Kuki
Har stemt Kiku, da Kuki nemt kommer til at lyde som cookie.. Jeg kan dog bedst lide betydningen af Kuki
Havde præcis samme tanker
gædde/gitte skriver: jegved godt jeg er meget jyde... men for mig er det et fedt om det er "cookie" eller jysk dialekt for "kig ud" ...
Kiku virker bedst, men har ikke stemt... har haft en hund der hed Kiki, så det lyder bare lidt som et hundenavn for mig det er ikke et navn jeg ville vælge til et barn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128