Md scanning igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
10 svar
5 synes godt om
8. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Som bare gik helt fantatisk dog var bassen på ingen måder samarbejdesvillig og han lå på maven og havde en ide om at vende sig ligemeget hvad hun gjorde. Og når hun så begyndte at scanne begyndte han og bevæge sig. Men hun fik set det hun skulle. Og vi fik bekræftet på scanning med egne øjne at han er en dreng har jo kun papir på det fra moderkage prøven og det som han havde på halsen er helt forsvundet, så nu skal jeg ikke til flere skanninger og lige et billede af bassen selvom han ligger på maven.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

MariaKyedDK

MiichellaMalou skriver:

Som bare gik helt fantatisk dog var bassen på ingen måder samarbejdesvillig og han lå på maven og havde en ide om at vende sig ligemeget hvad hun gjorde. Og når hun så begyndte at scanne begyndte han og bevæge sig. Men hun fik set det hun skulle. Og vi fik bekræftet på scanning med egne øjne at han er en dreng har jo kun papir på det fra moderkage prøven og det som han havde på halsen er helt forsvundet, så nu skal jeg ikke til flere skanninger og lige et billede af bassen selvom han ligger på maven.

Super dejligt at alt var perfekt hvor er det sjovt der er nogle børn som ligger på maven, har jeg set et par gange nu herinde.

hvad havde han på halsen da ?

Tillykke med det lykkelige resultAt

Anmeld

8. maj 2013

Mink

MiichellaMalou skriver:

Dejligt at alt bare var perfekt!  Tillykke med det  

Anmeld

8. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

Super dejligt at alt var perfekt hvor er det sjovt der er nogle børn som ligger på maven, har jeg set et par gange nu herinde.

hvad havde han på halsen da ?

Tillykke med det lykkelige resultAt

Han må have det fra sin mor af. jeg elsker også og ligge på maven kan dog ikke mere da det er ubehageligt..
Jamen vi fandt aldrig rigtig ud af det men vi tror det har været noget væske. Men det er helt forsvundet nu så det bare helt fantatisk. Og mange tak

Anmeld

8. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Akmese skriver:

Dejligt at alt bare var perfekt!  Tillykke med det  

Taak ja det er bare fantatisk.

Anmeld

8. maj 2013

Mink

MiichellaMalou skriver:

Taak ja det er bare fantatisk.

Det er det helt sikkert!  

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

MiichellaMalou skriver:

Hihi.. Lille frække basse.. 

Og dejligt alt er normalt.. 

Anmeld

8. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Hihi.. Lille frække basse.. 

Og dejligt alt er normalt.. 

En meget fræk basse
Ja det virkelig dejligt alt er normalt lidt surt jeg ikke får flere skanninger men heller alt er normalt så kan man slappe af

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

MiichellaMalou skriver:

En meget fræk basse
Ja det virkelig dejligt alt er normalt lidt surt jeg ikke får flere skanninger men heller alt er normalt så kan man slappe af

Du kan jo altid betale dig fra det hvis du savner at se bassen.. 

Anmeld

8. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Du kan jo altid betale dig fra det hvis du savner at se bassen.. 

Nemlig tror også jeg gerne vil have en 3D scanning. når jeg kommer længere hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.