Sove ude i tordenvejr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

lottemusen

Lægger i jeres barn ud at sove, når det er tordenvejr? Jeg hader tordenvejr, så jeg har ikke lyst til at lægge min søn ud.

Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Moma

Ja det har jeg gjort. Men hvis der kom kæmpe brag og lyn, ville jeg ikke gøre det.

Anmeld

8. maj 2013

K&S

lottemusen skriver:

Lægger i jeres barn ud at sove, når det er tordenvejr? Jeg hader tordenvejr, så jeg har ikke lyst til at lægge min søn ud.

Hvad gør i?

Anton sov ude i stort set alt vejr (vi har en overdækket altan) - han sov allerbedst ved torden og regnvejr

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Nej det ville jeg ikke gøre

Anmeld

8. maj 2013

MortilElias2010

lottemusen skriver:

Hvad gør i?

Ja det har jeg - Elias sov udenfor men inde i et skur, og sov bare som altid. Heldigvis lå tordenvejret sjældent lige over os, men sådan rundt om os .. det har ihvertfald aldrig været nødt til at tage ham ind - for han sov ganske enkelt. Skulle han være levet ked af det, havde vi selvfølgelig taget ham ind. Jeg bryder mig heller ikke om tordenvejr, men det er kun om natten. Så hiver jeg kameraet fra istedet og stiller mig udenfor og filmer 

Anmeld

8. maj 2013

Sahara82

lottemusen skriver:

Hvad gør i?

Nej det har jeg ikke gjort. Idag sover han i gangen i barnevognen, og ellers ville jeg putte ham på sit værelset.

Anmeld

8. maj 2013

Elgaard73

Her kan han sove fra/i al slags vejr, så jeg ville stille ham ud...(han sover bare bedst ude = Læs : han er umulig at få til at sove til middag inde), men bliver vejret alt for tosset, triller jeg ham lige ind i en tom stald vi har. Der er dejligt køligt, så der sover han også hvis der er mega lummer hedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.