Kontaktblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gravid 10+4, og opdagede til min store skræk, at der var noget helt lyserødt på papiret efter jeg havde været på toilettet imorges. Det har kun været den ene gang, og altså ikke noget efterfølgende.
Manden og jeg havde sex igår for første gang i 5 uger. Kan det så være en kontaktblødning jeg oplevede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid 10+4, og opdagede til min store skræk, at der var noget helt lyserødt på papiret efter jeg havde været på toilettet imorges. Det har kun været den ene gang, og altså ikke noget efterfølgende.
Manden og jeg havde sex igår for første gang i 5 uger. Kan det så være en kontaktblødning jeg oplevede?

Dine slimhinder mv. er jo ekstra følsomme under graviditeten og mange kvinder oplever det for eksempel efter sex.

Men hold selvfølgelig øje med det, men umiddelbart er det vist meget normalt

Anmeld

8. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej piger.

Kunne meget vel være. Oplevede det selv i uge 8 i min graviditet  

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Dine slimhinder mv. er jo ekstra følsomme under graviditeten og mange kvinder oplever det for eksempel efter sex.

Men hold selvfølgelig øje med det, men umiddelbart er det vist meget normalt

Okay, tak for svar.
Jeg har ikke ondt eller noget, og det var som sagt bare den ene gang der var noget.
Håber ikke det har nogen betydning

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Kunne meget vel være. Oplevede det selv i uge 8 i min graviditet  

Okay, tak for svar.
Var det også bare en lille blødning du havde der?

Anmeld

8. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Okay, tak for svar.
Var det også bare en lille blødning du havde der?

Ja det var bare lidt lyserødt på papiret, men mit varede en halv dags tid. Så tror slet ikke du skal være nervøs 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Ja det var bare lidt lyserødt på papiret, men mit varede en halv dags tid. Så tror slet ikke du skal være nervøs 

Okay, tak for svar

Anmeld

8. maj 2013

l.kjoeller

altså min s.a startede sådan men eskalerede HURTIGT til mere blod og var ikke i forbindelse med sex så tror IKKE du skal være bekymret. hører fra mange det er meget normalt og du er jo et godt stykke henne alligevel

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

altså min s.a startede sådan men eskalerede HURTIGT til mere blod og var ikke i forbindelse med sex så tror IKKE du skal være bekymret. hører fra mange det er meget normalt og du er jo et godt stykke henne alligevel

Jeg har også tidligere haft 2 spontane aborter. De startede med slemme menssmerter i ca. 1 dag, og så startede de også med en lille smule lyserødt blod, men allerede ved næste toiletbesøg var der mere, og så fortsatte det sådan indtil det til sidst var helt mørkt blod.
Så jeg håber ikke det er det. Jeg mærker ikke noget til smerter, og der har stadig ikke været mere, end den lille smule der var imorges

Anmeld

8. maj 2013

l.kjoeller

tænker jeg ikke det er så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.