så kom mine tvillinger til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
28 svar
10 synes godt om
8. maj 2013

Dulgretz

Nu har jeg måske ikke været super aktiv herinde, men ville lige fortælle at søndag d.5/5 KL 16.17 blev Noam født (2530 & 49cm) og cirka trekvater senere kom Elena til verden (2713 & 51cm)

De blev født 36+5 da jeg pludselig fik SSF

Billeder og fødselsberetning kommer senere, da vi PGA komplikationer under lillepigens fødsel er blevet overflyttet til Skejby og stadig ligger indlagt. Dog har vi det efter omstændighederne alle godt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke med dem! Og sikken nogle størrelser! Vh stine

Anmeld

8. maj 2013

jeanne-skat

Stort tillykke med dem

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Stort tillykke med dem 

Anmeld

8. maj 2013

MyLove E

Rigtig stort tillykke med dem:-):-) De er dag nogle LANGE nogen:-):-):-)

Anmeld

8. maj 2013

Louise H.

Stort tillykke med dem

Anmeld

8. maj 2013

simone_jacobsen

Dulgretz skriver:

Nu har jeg måske ikke været super aktiv herinde, men ville lige fortælle at søndag d.5/5 KL 16.17 blev Noam født (2530 & 49cm) og cirka trekvater senere kom Elena til verden (2713 & 51cm)

Billeder og fødselsberetning kommer senere, da vi PGA komplikationer under lillepigens fødsel er blevet overflyttet til Skejby og stadig ligger indlagt. Dog har vi det efter omstændighederne alle godt  

TILLYKKE

Sikke nogle flotte størrelser de har!! Dejligt at i har det godt, under omstændighederne. Ser meget frem til fb og billedspam

Anmeld

8. maj 2013

M (:

Dulgretz skriver:

Stort tillykke med dem - og sikke nogle fine størrelser! Min lillefyr er født 36+3 og vejdede 2725 og var 49 cm; og der var altså "kun" een!

Anmeld

8. maj 2013

lucas<3

Tillykke med dem

Anmeld

8. maj 2013

mommy1991

Dulgretz skriver:

Stort tillykke med dem!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.