(februar) Ej Pige hvad laver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Diana...

I sådan en varm dag som idag og igår osv jeg elsker varmen solen og kan faktisk ikke får det for varmt. men stakkels vores små børn og dyr jackie er ved at få et hede slag ha ligger bare og kikker Lucas tager det faktisk oki han har kun ble på og en flaske med vand men hvad fanen skal man lave. Sider i ude el inde el hvad laver i? Det jo køliger inden end ude. men jeg synes sgu det synd bare at side inde og glo.

Så hvad laver i i denne hede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Mira0911

Vi allesammen kæmper med varmen her.. Hunden laver næsten ikke andet end at drikke vand.. Julie sover for det meste i varmen....

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

Sidder inde med dårlig samvittighed fordi man burde være ude i det gode vejr ...   Drømmer om en tur til stranden men ikke nemt med lille manden

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Sidder inde med dårlig samvittighed fordi man burde være ude i det gode vejr ...   Drømmer om en tur til stranden men ikke nemt med lille manden

Nej det er nemlig det, jeg gad sgu os godt på stranden men det sgu ikke så nemt og synes det er mega øv bare at sidde her inde.ihhhhhhh det sgu sjældent vi har så godt vejr i danmark så det skal bare nydes. 

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Nej det er nemlig det, jeg gad sgu os godt på stranden men det sgu ikke så nemt og synes det er mega øv bare at sidde her inde.ihhhhhhh det sgu sjældent vi har så godt vejr i danmark så det skal bare nydes. 

Du har bare så ret ,,,

Vejret er super , men fordi vejret er super får jeg heller ikke min nattesøvn  Så er mega kvæstet ..
Håber på godt vejr i uge 29 så tager vi til Bornholm ,, så skal jeg sgu ligge på stranden

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Du har bare så ret ,,,

Vejret er super , men fordi vejret er super får jeg heller ikke min nattesøvn  Så er mega kvæstet ..
Håber på godt vejr i uge 29 så tager vi til Bornholm ,, så skal jeg sgu ligge på stranden

Bornholm er en dejlig Ø....

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Bornholm er en dejlig Ø....

Jeg er faktisk den eneste i vores familie der aldrig har været der  Har altid nægtet at holde ferie i Danmark men i år gider jeg ikke rejse når Alex er så lille ,,   Håber bare sådan vejret holder 

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Jeg er faktisk den eneste i vores familie der aldrig har været der  Har altid nægtet at holde ferie i Danmark men i år gider jeg ikke rejse når Alex er så lille ,,   Håber bare sådan vejret holder 

Okey... jeg synes det er rigtig hyggeligt derover...

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Du har bare så ret ,,,

Der er bare SÅ hyggeligt på bornholm rigtig dejlig ø.

Bornholm er heller ikke som resten af Danmark der er bare SKØNT 

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Der er bare SÅ hyggeligt på bornholm rigtig dejlig ø.

Bornholm er heller ikke som resten af Danmark der er bare SKØNT 

Nårh ok  Så glæder jeg mig lidt ,,,, Det bliver bare dejligt at komme lidt væk ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.