Vil det ikke nok stoppe?! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
9 svar
5 synes godt om
7. maj 2013

Nenus

Hver eneste toiletbesøg minder mig om, hvad der skete i lørdags. Hvert eneste kig i spejlet, som minder mig om mavebillederne jeg nåede at tage, minder mig om det. Hvert eneste barneskrig, barnevogn eller børn minder mig...

Hvor er det bare hårdt det her?! Alt det som jeg blindt gik og troede, der aldrig skulle ske for mig, er blevet en realitet - og for fanden hvor gør det altså ondt! Det er først nu her, hvor jeg egentlig er nødt til at bevæge mig ud mellem mennesker, at det bliver virkelig hårdt. Dét at andre går og er så glade i det her dejlige sommervejr, minder mig også om, at jeg jo bare ikke er glad?

Blødningen fortsætter også bare.. Hvor ville jeg ønske at min krop bare kunne blive normal igen! Sådan at manden og jeg også kan få vores sexliv igen. Ikke nødvendigvis for at kunne lave en baby,  men bare det at kunne være intime sammen, det synes jeg virkelig at jeg har brug for - og så længe blødningen er der, så er det bare et no-go.. 

Det eneste positive der er i sigte for mig lige nu, er at jeg skal til lægen i morgen tidlig, hvor jeg kan blive sygemeldt.. 

Hvor synes jeg bare at livet er noget lort lige nu!

- Havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Valle81

7. maj 2013

MortilElias2010

Nenus skriver:

Hver eneste toiletbesøg minder mig om, hvad der skete i lørdags. Hvert eneste kig i spejlet, som minder mig om mavebillederne jeg nåede at tage, minder mig om det. Hvert eneste barneskrig, barnevogn eller børn minder mig...

Hvor er det bare hårdt det her?! Alt det som jeg blindt gik og troede, der aldrig skulle ske for mig, er blevet en realitet - og for fanden hvor gør det altså ondt! Det er først nu her, hvor jeg egentlig er nødt til at bevæge mig ud mellem mennesker, at det bliver virkelig hårdt. Dét at andre går og er så glade i det her dejlige sommervejr, minder mig også om, at jeg jo bare ikke er glad?

Blødningen fortsætter også bare.. Hvor ville jeg ønske at min krop bare kunne blive normal igen! Sådan at manden og jeg også kan få vores sexliv igen. Ikke nødvendigvis for at kunne lave en baby,  men bare det at kunne være intime sammen, det synes jeg virkelig at jeg har brug for - og så længe blødningen er der, så er det bare et no-go.. 

Det eneste positive der er i sigte for mig lige nu, er at jeg skal til lægen i morgen tidlig, hvor jeg kan blive sygemeldt.. 

Hvor synes jeg bare at livet er noget lort lige nu!

- Havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

7. maj 2013

l.kjoeller

det er bare røv hårdt. kan godt huske det. vi havde et laaangt forløb før det lykkes (som du kan se på min profil) men når det gør så glemmer man det heldigvis

Anmeld

7. maj 2013

Louise H.

7. maj 2013

tioyv

7. maj 2013

BigHope13

Jeg har ingen ord som kan hjælpe tænker jeg er kun er 3 uger længere henne end nu var og Puha ved slet slet ikke hvordan jeg ville reagere
kan godt forstå du vil have sygemelding og du føler alle ting og tanker angriber dig
håber din krop snart kommer sig over den hårde afsked, så du kan få din egen krop igen og få den intimitet du søger, du er i mine tanker det er dybt uretfærdigt

Anmeld

7. maj 2013

Christina91

Jeg kan så godt forstå dig. Jeg fik selv en MA for 4 uger siden, dog var jeg ikke så langt henne som du var. Det er pisse hårdt, og jeg synes min krop var røv langsom om at blive normal igen. Jeg er først lige stoppet med at bløde for et par dage siden, så det kan desværre godt vare i noget tid, jeg har så dog også hørt andre hvor det er gået hurtigere, og så er det faktisk først i dag at jeg har kunne teste negativt på en graviditetstest. Endelig! Men jeg kender dine følelser, jeg tror også bare at man lægger mere mærke til barnevogne og børn osv. når man bare følte at man næsten havde det, og så alligevel ikke. Vi har en legeplads lige neden for, og det er sgu deprimerende indimellem.

Jeg håber alt det bedste for dig, og for at du snart bliver gravid igen.! Prøv at tænk på noget andet, ved det er umuligt, men prøv, det er det eneste råd jeg kan give dig, som jeg synes har virket for mig.

Anmeld

7. maj 2013

MyLove E

Sender mange knus Har selv været der 2 gange:-(

Anmeld

7. maj 2013

5timesacharm..right?

Kender det kun for godt.. Jeg mistede i 13. Uge for et par måneder siden..

Er først nu at det ik skær i hjertet så meget længere at snakke med eller hører om gravide osv..
Tag den tid du har brug for. Græd det du har brug for. Det er en forfærdelig følelse, men det bliver bedre med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.