Hver eneste toiletbesøg minder mig om, hvad der skete i lørdags. Hvert eneste kig i spejlet, som minder mig om mavebillederne jeg nåede at tage, minder mig om det. Hvert eneste barneskrig, barnevogn eller børn minder mig...
Hvor er det bare hårdt det her?! Alt det som jeg blindt gik og troede, der aldrig skulle ske for mig, er blevet en realitet - og for fanden hvor gør det altså ondt! Det er først nu her, hvor jeg egentlig er nødt til at bevæge mig ud mellem mennesker, at det bliver virkelig hårdt. Dét at andre går og er så glade i det her dejlige sommervejr, minder mig også om, at jeg jo bare ikke er glad?
Blødningen fortsætter også bare.. Hvor ville jeg ønske at min krop bare kunne blive normal igen! Sådan at manden og jeg også kan få vores sexliv igen. Ikke nødvendigvis for at kunne lave en baby, men bare det at kunne være intime sammen, det synes jeg virkelig at jeg har brug for - og så længe blødningen er der, så er det bare et no-go..
Det eneste positive der er i sigte for mig lige nu, er at jeg skal til lægen i morgen tidlig, hvor jeg kan blive sygemeldt..
Hvor synes jeg bare at livet er noget lort lige nu! 
- Havde bare lige brug for at komme ud med det 
Anmeld