Maven efter 2 eller 3-4 barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
6 svar
3 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvordan ser jeres mave ud efter 2 eller 3-4 (eller flere) barn?

Jeg er rigtig bange for at min næste graviditet ødelægger det sidste af min mave. Den er rigtig slap, hænger en del og jeg har mange strækmærker. 

I må rigtig gerne smide et billede ind af jeres mave efter 2+ graviditet, kan være mine bekymringer bliver fjernet 

( i må selvfølgelig også gerne sætte et af 1 eller flere graviditeter ind ved siden af, så man kan sammenligne..) 

Håber på nogle billede-svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Anonym trådstarter

8. maj 2013

simone_jacobsen

Når der ikke er mulighed for anonymitet tror jeg ikke, at folk har lyst til, at ligge et billede ind af deres maveskind :-)

Anmeld

8. maj 2013

mth1987

Anonym skriver:

Hvordan ser jeres mave ud efter 2 eller 3-4 (eller flere) barn?

Jeg er rigtig bange for at min næste graviditet ødelægger det sidste af min mave. Den er rigtig slap, hænger en del og jeg har mange strækmærker. 

I må rigtig gerne smide et billede ind af jeres mave efter 2+ graviditet, kan være mine bekymringer bliver fjernet 

( i må selvfølgelig også gerne sætte et af 1 eller flere graviditeter ind ved siden af, så man kan sammenligne..) 

Håber på nogle billede-svar 

Min blev også rigtig slap efter 1. Graviditet. Nu er jeg så gravid igen og den nederste del af maven hænger og er hel slap trods jeg ellers er langt i graviditeten og har en stor mave. 

Anmeld

8. maj 2013

C-Dog

Min mave var hurtig fin efter første graviditet. Med nr to var den lidt grimmere men stadig ok, med nr tre er det så slemt at jeg sgu nogle gange tuder over det, jeg kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal kunne ta ud og bade, ha sex med lyset tændt eller føle mig tiltrækkende. Nedern når man end ikke er fyldt 24. Men det er nok prisen for at få ungerne så tæt. Hvis jeg nogensinde får råd vil jeg ha opereret den overskydende hud lomme væk :-( min mand siger heldigvis det er noget pjat og jeg er smukkest uden tøj ;-), jeg tror ham bare ikke. Men nu er min yngste kun 4 mdr ved ikke om mit skind trækker sig mere sammen? Billeder må jeg hellere skåne jer for.

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

Min mave var hurtig fin efter første graviditet. Med nr to var den lidt grimmere men stadig ok, med nr tre er det så slemt at jeg sgu nogle gange tuder over det, jeg kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal kunne ta ud og bade, ha sex med lyset tændt eller føle mig tiltrækkende. Nedern når man end ikke er fyldt 24. Men det er nok prisen for at få ungerne så tæt. Hvis jeg nogensinde får råd vil jeg ha opereret den overskydende hud lomme væk :-( min mand siger heldigvis det er noget pjat og jeg er smukkest uden tøj ;-), jeg tror ham bare ikke. Men nu er min yngste kun 4 mdr ved ikke om mit skind trækker sig mere sammen? Billeder må jeg hellere skåne jer for.

Jeg er sikker på at din mand synes du har den smukkeste mave i verden.. For derinde har hans børn ligget.. Han har nusset den med dem derinde og det er kun det han ser og ikke noget andet..

Mænd går ikke så højt op i det og heller ikke om brysterne er perfekte.. For dem er det venskabet og den frække gnist der tæller.. han er 100% stolt af dig og elsker dig inderligt. Både for den du er men også fordi du er mor til jeres børn.. Du har båret dem, haft generne under graviditeterne og smerterne ved fødslerne.. Han ser dig som sin gudinde og intet kan ændre det så længe i begge arbejder for kærligheden..

knus 

Anmeld

8. maj 2013

Tulle28

Min mave var helt normal efter 1. graviditet, her efter nr. 2 er maveskindet blevet lidt slappere, men jeg synes det bliver bedre som tiden går (min yngste er 8 mdr.) og jeg har stort set heller ikke gjort noget for at få maven pæn igen. Tror det hjælper meget når jeg begynd at træne. Jeg er iøvrigt 34

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.