Allergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2013

Karla

Jeg har noget allergi, for en bestemt græsart. I dag har jeg så åbenbart været i nærheden af noget af det her græs, og mine øjne er helt røde og de klør noget så forfærdeligt! Derudover klør min næse og jeg nyser hele tiden. Jeg plejer at tage en enkelt Alnok når jeg mærker noget til min allergi. Men må jeg tage dem når jeg er gravid?
Der står ikke andet i indlægssedlen end at man kun må tage dem som gravid efter aftale med lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Stjerneskud

Hvis der står atdu kun må tage dem efter aftale med lægen, såville jeg ikke tage dem før jeg havde snakket med min læge

Anmeld

7. maj 2013

Annette A

I begge mine to sidste graviditeter har lægen sagt god for Alnok. Blot at jeg kun skulle tage dem højest nødvendigt specielt i de første 12 uger. Men få lige din læges mening først så du gør det helt rigtige.

Anmeld

7. maj 2013

Karla

Stjerneskud skriver:

Hvis der står atdu kun må tage dem efter aftale med lægen, såville jeg ikke tage dem før jeg havde snakket med min læge

Jeg ringer lige til lægen og hører ad imorgen. Har klaret dagen med en kold våd klud på øjnene. Synes det er ved at blive bedre her til aften så det er ikke sikkert det bliver nødvendigt i denne omgang alligevel

Anmeld

7. maj 2013

Karla

Christina A skriver:

I begge mine to sidste graviditeter har lægen sagt god for Alnok. Blot at jeg kun skulle tage dem højest nødvendigt specielt i de første 12 uger. Men få lige din læges mening først så du gør det helt rigtige.

Okay, jeg ringer og hører lægen ad imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.