Shit hvor det klør..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. maj 2013

ønskebørn74

Mine snipper er vildt ømme og klør SINDSYGT.. 

Oplever i også det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Mine snipper er vildt ømme og klør SINDSYGT.. 

Oplever i også det? 

Det oplevede jeg også i starten og det fortsatte længe
Nu er jeg 10+3 og det er først igår og i dag at de føles lidt normale igen, og manden kan røre ved dem det har været meget svært for ham at lade være, da de er vokset en hel del. Men de har været forbudt område indtil nu

Anmeld

7. maj 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Det oplevede jeg også i starten og det fortsatte længe
Nu er jeg 10+3 og det er først igår og i dag at de føles lidt normale igen, og manden kan røre ved dem det har været meget svært for ham at lade være, da de er vokset en hel del. Men de har været forbudt område indtil nu

Det hjælper sgu ikke at sige til min de er forbudt område.. Så går der jo sport i det.. .. Han er jo min dejlige boobman.. 

har vildt store i forvejen J-K skål.. Nu ligner de så den naturlige udgave af Linse Kesslers.. LOL... min mand render med jern på 24/7... 

.. Stakkels mand jeg må jo ikke duske ham.. GG..

Anmeld

7. maj 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Det hjælper sgu ikke at sige til min de er forbudt område.. Så går der jo sport i det.. .. Han er jo min dejlige boobman.. 

har vildt store i forvejen J-K skål.. Nu ligner de så den naturlige udgave af Linse Kesslers.. LOL... min mand render med jern på 24/7... 

.. Stakkels mand jeg må jo ikke duske ham.. GG..

Haha ja, det er synd for de kære mænd men de må jo nyde synet. Mine er vokset fra d til f, synes det er helt vildt! Men det er nu rart at vide, at man har så mange hormoner i kroppen, så det sker, det tager jeg som en rigtig god ting

Anmeld

7. maj 2013

grinny

Her er det ikke kun dutterne men hele brystet der klør 

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Her er det ikke kun dutterne men hele brystet der klør 

Også her men fandt ud af igår at en fed parfume og parabenfri creme lindrer meget..

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Haha ja, det er synd for de kære mænd men de må jo nyde synet. Mine er vokset fra d til f, synes det er helt vildt! Men det er nu rart at vide, at man har så mange hormoner i kroppen, så det sker, det tager jeg som en rigtig god ting

Mine er vokset så meget at jeg kan glemme at få en alm. Bh herhjemme.. Så jeg har sådan nogle toppe på nu.. De dækker så meget at man ikke engang kan se min kavalergang.. Manden er sgu lidt øv.. Han er jo vandt til syndigt smukt undertøj med fine blonder.. Elsker at være feminin og lækker på den måde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.