22+3 (overvægtig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
7 svar
7 synes godt om
7. maj 2013

emmaemilie

22+3, gravid med første barn (pige). Overvægtig, dog ingen vægtstigning siden positiv test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Junibæbs2013

Hold nu kæft, hvor er det godt gået af dig (jeg har taget 15 kilo på )! Og hvor sidder den bare flot, din mave! 

Anmeld

7. maj 2013

Lunae

Hvor ser du fin ud Jeg er også overvægtig og er i dag 32+0. Jeg har heller ikke taget noget på! Håber det forsætter sådan de sidste otte uger også

Anmeld

8. maj 2013

emmaemilie

Junibæbs2013 skriver:

Hold nu kæft, hvor er det godt gået af dig (jeg har taget 15 kilo på )! Og hvor sidder den bare flot, din mave! 

Tusind tusind tak, hvor er det sødt af dig! .. Bliver helt rørt!

Der kan jo nå at ske meget på de uger, jeg har tilbage, men er ihvertfald også ret stolt og det samme er min JM!

Anmeld

8. maj 2013

emmaemilie

Lunae skriver:

Hvor ser du fin ud Jeg er også overvægtig og er i dag 32+0. Jeg har heller ikke taget noget på! Håber det forsætter sådan de sidste otte uger også

Tusind tak

Og godt gået - jeg håber på samme tendens hos mig! .. Så har man jo allerede tabt sig 4-5 kg., når baby er ude .. God start!

Anmeld

8. maj 2013

Lunae

emmaemilie skriver:

Tusind tak

Og godt gået - jeg håber på samme tendens hos mig! .. Så har man jo allerede tabt sig 4-5 kg., når baby er ude .. God start!

Ja præcis! God start på vægttab!

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

emmaemilie skriver:

22+3, gravid med første barn (pige). Overvægtig, dog ingen vægtstigning siden positiv test.

Snyd. vil du ha lidt af mit? Er selv overvægtig fra første graviditet (+36kg). Jeg er kun 23+ og har taget 5 kg på.

Synes det er super flot

Anmeld

8. maj 2013

emmaemilie

Flodkilling skriver:

Snyd. vil du ha lidt af mit? Er selv overvægtig fra første graviditet (+36kg). Jeg er kun 23+ og har taget 5 kg på.

Synes det er super flot

Haha, ellers mange tak!
Jeg har det fint med det kilo, jeg i forvejen bærer rundt på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.