er jeg mon gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

hej, jeg tror måske jeg er gravid for 2 gang. men det er slet ik som 1 gang hvis det er...  min mens slutede for 27 dage siden og den er ik kommet, efter 16 dage plet blødte jeg 1 dags tid, og jeg syns jeg kan mærke nogle dunk i maven ind i mellem, har ik ømme bryster som 1 gang ?....mon jeg kan være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Smukkert

Anonym skriver:

hej, jeg tror måske jeg er gravid for 2 gang. men det er slet ik som 1 gang hvis det er...  min mens slutede for 27 dage siden og den er ik kommet, efter 16 dage plet blødte jeg 1 dags tid, og jeg syns jeg kan mærke nogle dunk i maven ind i mellem, har ik ømme bryster som 1 gang ?....mon jeg kan være gravid?

Prøv at tag en test :-)
Men babyen bevæger sig først fra uge 8, og man mærker det først fra uge 15+, så de dunk du mærker er hvertfald ikke baby.

Anmeld

7. maj 2013

Muhmi

Du ved det kun ved at teste

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

nej men tænker jo lidt på at man godt kan have mens når man er gravid så det kunne vise sig jeg er længere hende ??? min mave er også vokset, men har bare tænkt det fordi jeg ik har tænkt så meget over hvad jeg har spist noget tid......måske der er nogen der har prøvet det ?

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

overvejer også at gå ned at købe en test, men ville lige høre her inde om der er nogen der kender til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.