Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja har egentlig kun taget p piller i 11 dage men ved p pille stop hvo. Hurtigt kan der gå fra stop til graviditet?
Ja har egentlig kun taget p piller i 11 dage men ved p pille stop hvo. Hurtigt kan der gå fra stop til graviditet?
I princippet kan du blive gravid den dag du ikke tager din pille.
Den første gang min søster blev gravid gik der 2 uger - hun havde ikke engang opfattet det i de første mange uger, fordi hun troede der ville gå længere tid
LilleChelle skriver: I princippet kan du blive gravid den dag du ikke tager din pille.
Kia2013 skriver: Den første gang min søster blev gravid gik der 2 uger - hun havde ikke engang opfattet det i de første mange uger, fordi hun troede der ville gå længere tid
Christabelle skriver: Jeg blev gravid i 4. cyklus efter pillestop. Men ja, i princippet kan du blive gravid med det samme.
Jeg blev gravid i 4. cyklus efter pillestop. Men ja, i princippet kan du blive gravid med det samme.
Anonym skriver: ja det kan nogen gange gå hurtigt
ja det kan nogen gange gå hurtigt
Ja nogle gange går det hurtigt åbenbart
Her tog det dog ca. 5 mdr fra jeg tog den sidste p-pille til jeg var gravid. Men det tror jeg også er meget almindeligt
Kia2013 skriver: Ja nogle gange går det hurtigt åbenbart Her tog det dog ca. 5 mdr fra jeg tog den sidste p-pille til jeg var gravid. Men det tror jeg også er meget almindeligt
Anonym skriver: 4. cyklus er det 4 måneder efter eller?
4. cyklus er det 4 måneder efter eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128