Hej Piger..
Jeg skriver her for at få en opklaring.. jeg har de seneste mange mdr været stresset, gået til lægen i tide og utide, pga symptomerne: hovedpine, træthed, svimmelhed, og udbrændthed..
er den seneste tid begyndt at frygte når væguret ringer om morgenen, kan ikke overskue studiet, føler mig presset, og er alene med min søn 24/7 - 365 dage om året.. har snakket med en underviser på uddannelsen hvor jeg brød sammen, og forklarede jeg ikke kunne hænge sammen mere... ud af den snak syntes jeg ikke jeg har fået nogle værktøjer til at kunne klare min uddannelsessituration lige nu..
har skrevet en lang mail til min læge, sommerferien er 8 uger fremme ca. men 8 uger i praktik / klinik som jeg har det nu, uendeligt, jeg har holdt 2 moduler svært presset, som har resulteret en dumpet skriftlig, og jeg gik sort til min mundtlige for 3 uger siden.. kunne ikke engang huske de mest basale ting, bestod kun lige, men brød også sammen. havde faktisk sagt til min underviser at en eksamen på det tidspunkt var for uoverskueligt og jeg ikke vil gå op, men det blev ikke ordnet og jeg fik ikke de rette informationer, så var nød til at gå op
HVIS det i sidste ende ender med en sygmelding, vil man så få SU i den tid??? og evt alle tillæg???
Hilsen
Anmeld