Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
masser af tanker til dig og de største krammer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Ligger i sengen............Er bare tom......... Trods jeg stadig ved at det er den rigtige beslutning så skriger mit hjerte i afmagt over, at det ikke kunne bliveJeg har i dag været til skanning, alt ok, og aborten kunne nu efter 2 frygtelige uger sættes i gang......Fik en pille som jeg skulle tage på sygehuset, den sætter graviditeten i stå. Kommer aldrig til at tage en sværere pille end denne. Når den var taget, ingen vej tilbage.Jeg græd.... Onsdag morgen skal jeg tage de stikpiller, der sætter dem sidste del i gang...... håber det hele forløber uden komplikationer.....Jeg vender tilbage, når jeg er på den anden side.....Christina
Ligger i sengen............Er bare tom......... Trods jeg stadig ved at det er den rigtige beslutning så skriger mit hjerte i afmagt over, at det ikke kunne bliveJeg har i dag været til skanning, alt ok, og aborten kunne nu efter 2 frygtelige uger sættes i gang......Fik en pille som jeg skulle tage på sygehuset, den sætter graviditeten i stå. Kommer aldrig til at tage en sværere pille end denne. Når den var taget, ingen vej tilbage.Jeg græd.... Onsdag morgen skal jeg tage de stikpiller, der sætter dem sidste del i gang...... håber det hele forløber uden komplikationer.....Jeg vender tilbage, når jeg er på den anden side.....Christina
Stort kram herfra
Valle81 skriver: Så er pillerne lagt op......Nu er det bare at vente på at det går i gang....Jeg er faktisk bange........rigtig bange. Bange for at smerten bliver voldsom, at blødning bliver stor..... Bare bange....
Så er pillerne lagt op......Nu er det bare at vente på at det går i gang....Jeg er faktisk bange........rigtig bange. Bange for at smerten bliver voldsom, at blødning bliver stor..... Bare bange....
Tanker herfra!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128