Nu er det nu.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

B&J

masser af tanker til dig og de største krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

LinLin

Det er godt nok et langt forløb

Anmeld

6. maj 2013

Rockertand

Valle81 skriver:

Ligger i sengen............

Er bare tom......... Trods jeg stadig ved at det er den rigtige beslutning så skriger mit hjerte i afmagt over, at det ikke kunne blive

Jeg har i dag været til skanning, alt ok, og aborten kunne nu efter 2 frygtelige uger sættes i gang......

Fik en pille som jeg skulle tage på sygehuset, den sætter graviditeten i stå. Kommer aldrig til at tage en sværere pille end denne. Når den var taget, ingen vej tilbage.

Jeg græd....

Onsdag morgen skal jeg tage de stikpiller, der sætter dem sidste del i gang......

håber det hele forløber uden komplikationer.....

Jeg vender tilbage, når jeg er på den anden side.....

Christina

Stort kram herfra

Anmeld

6. maj 2013

_-Kathrine-_

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Valle81 skriver:

Er bare tom......... Trods jeg stadig ved at det er den rigtige beslutning så skriger mit hjerte i afmagt over, at det ikke kunne blive

Jeg har i dag været til skanning, alt ok, og aborten kunne nu efter 2 frygtelige uger sættes i gang......

Fik en pille som jeg skulle tage på sygehuset, den sætter graviditeten i stå. Kommer aldrig til at tage en sværere pille end denne. Når den var taget, ingen vej tilbage.

Jeg græd....

Onsdag morgen skal jeg tage de stikpiller, der sætter dem sidste del i gang......

Christina

krammer til dig ved selv hvor hårdt det er

Anmeld

6. maj 2013

Dot D

7. maj 2013

christina92

Valle81 skriver:

Jeg græd....

Christina

Anmeld

8. maj 2013

Valle81

Så er pillerne lagt op......

Nu er det bare at vente på at det går i gang....

Jeg er faktisk bange........rigtig bange. Bange for at smerten bliver voldsom, at blødning bliver stor..... Bare bange....

Anmeld

8. maj 2013

Flødebollen

Valle81 skriver:

Så er pillerne lagt op......

Nu er det bare at vente på at det går i gang....

Jeg er faktisk bange........rigtig bange. Bange for at smerten bliver voldsom, at blødning bliver stor..... Bare bange....

Tanker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.