så futter vi til københavn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Milka

pigerne bliver kørt af min veninde (også tvillingemor) camilla (det hedder jeg også) og er undervejs lige nu! de fik sig lige et skrigeflip da de blev puttet i sæderne men det gik hurtigt over. de har i det hele taget skreget meget her mens jeg har gået og pakket, tror de mærker der er lidt uro. dét, og så varmen ...

kan i se hvor lyshåret lilja er ved at blive? og luca er blevet mørkere. spøjst.

er der forresten nogen der ved hvor jeg kan købe et par bumbostole – det ligner bare at alle har udsolgt af dem lige nu?

nå – tilbage til pakningen. flyttemændene kommer klokken et. jeg har betalt mig fra det og skal ikke løfte en finger! en af dem sagde at de også kunne bære mig op og ned af trapperne hvis jeg havde lyst til det ; )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

fantastisk! denne flytning bliver lettere end den forrige

jeg synes de skal bære dig op og ned af trapperne!!! det fortjener du.....

GOD FORNØJELSE!!!

Anmeld

1. juli 2009

Karo

Det blive dejligt for jer at få flyttet. Da vi flyttede kunne man også mærke det på Marcus så det blive dejligt for pigerne at få noget ro på.

Når nu de tilbyder er det bare om at tage imod tilbudet ig blive båret op

Anmeld

1. juli 2009

sarahb

ej så er i i kbh, hvor er det fedt for jer
TILLYKkE

Jeg har lige kigget efter stolen og ja den er udsolgt alle steder jeg ka se..

Anmeld

1. juli 2009

lion

Hvor er hun bare skøn på det billede.

Dejligt at denne flytning går bedre og nemmere end den sidste.
Ja få da mændene til at bære dig også.

Anmeld

1. juli 2009

Sabina & Simone

Det er bare skønt for jer at den flytning snart er overstået...

Ang Bumbo stolene, så er de udsolgt overalt... Har heldigvis fået en til Simone, men skal have fremskaffet en til min nevø... Han skal døbes her den 19, så skulle gerne have fat i en... Har dog fundet et sted hvor jeg kan få dem, men de er i vist kun i pigefarver og så koster de 500 kr uden playtray... Men hvis det er du vil give det, kan jeg godt hente et par stykker og sende over til dig...

Anmeld

1. juli 2009

Vingummien

ej ja, hun er da ved at blive lyshåret.

Ang de stole, jeg fik afvide af min sp at det var spild af penge, fordi der vil ik gå længe for de ku sidde i en højstol med en pude i ryggen i kort tid. Og vil også sige at det er spild af penge for dig nu når de er så gamle som de er nu.

Håber i får en god flytning og du bliver båret op af trappen

Anmeld

1. juli 2009

Dictes mor

Hvor er det skønt, at du kommer tilbage til staden. Det bliver bare så dejligt at komme tilbage til vante omgivelser Håber pigerne opførte sig pænt på turen, ellers var de jo i ekspert hænder kan jeg se.
Og hvor er hun fin  med det lyse hår En rigtig sommerpige

Anmeld

1. juli 2009

Vinker

Tænk at I nu er flyttet - Dét er da FANTASTISK altså
Håber I får en god første nat i jeres nye hjem! Glæder mig til at høre om det.

Super smarte Puma bukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.