Miss mariekiks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Klumpe-dumpe

tass21 skriver:

Ja det en bumbo stol...kan varmt anbefales...de kan sidde alle vejne...og nem a tage med rundt...

Ej altså det er sådan en Milka taler om, vidste bare ikke hvad det var, troede jo det var en potte....

Hvor gammel skal de være for at sidde i den?

Gider du ikke tage et foto af den så jeg rigtig kan se den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

NaFe

hehe det jo heller ik til a vide vis man ik lige kender stolen... feluca har siddet i den siden hun var 3,5 måned...de sidder rigtig godt i den og kan ikke falde ud eller noget... den kan købes på tøjbamsen.dk og hedder en bumbo-stol

Anmeld

1. juli 2009

Klumpe-dumpe

tass21 skriver:

hehe det jo heller ik til a vide vis man ik lige kender stolen... feluca har siddet i den siden hun var 3,5 måned...de sidder rigtig godt i den og kan ikke falde ud eller noget... den kan købes på tøjbamsen.dk og hedder en bumbo-stol

Ja den ser da helt fantastisk ud! Googlede den lige. Og sådan en skal Malucca bestemt også ha´!!! Men men men de er så udsolgt over alt

Men så skrev jeg lige til min svigerinde som arb. hos ønskebørn, og de får dem sikkert i næste uge, så vupti, røg hvis lige foran i køen

Men takker for den geniale ting, og så tænker jeg, så er de jo også pottet trænet, altså de kender fornemmelsen af at sidde på potten. SKIDE SMART

Anmeld

1. juli 2009

NaFe

ej vor godt i lige kan komme foran i køen....Ja den er altså rigtig god, og fås jo i masser a dejlige farver...

Anmeld

1. juli 2009

Klumpe-dumpe

tass21 skriver:

ej vor godt i lige kan komme foran i køen....Ja den er altså rigtig god, og fås jo i masser a dejlige farver...

ja det er ret godt, shhhhhhh det er en hemmelighed

Vil nu helst ha´den i lyserød.... Men pga rest order landet over, ved hun ikke hvilke farve de kommer i.... Men så tager vi da bare en af de andre... For nu vil jeg bare ha´den....

Anmeld

1. juli 2009

Vingummien

hvor er hun bare super kær

Og ja marie kiks kan godt  gratte lidt hehe

Anmeld

1. juli 2009

Dictes mor

Hold da helt op nogle flotte blå øjne!

Anmeld

1. juli 2009

Vinker

Hun er bare for kær og sikke smukke blå øjne. Åååh de er ikke til at stå for!

Mmmmm får helt lyst til et par mariekiks med smør på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.