man skal have sig en hjemmarbejdsdag inden man kan få lavet indlæg herinde. Det er for dårligt st !!!!!
Nå men det har været nogle hektiske dage her på fortet. Der har været gang i den på job, jeg har haft mange projekter i gang herhjemme og vi har været til private arrangementer om aftenen i hverdagene. Det er altså ikke mig. Jeg er bedst til at være hjemme sådan en hverdagsaften, når man er flad i batteriet.
Der har været fuldstændig lavvande energimæssigt, så jeg har ekstra meget brug for at lade op. På jobbet kører det, der er faktisk ro på min "pind", så de sidste måneders hårde arbejde har endelig båret frugt. Jeg håber at kunne gå fra på ferie med god samvittiged. Det skal jeg. Det kan sgu ikke nytte noget.
Nå men ellers er det en fantastisk tid med Madsen for tiden. Han er bare i hopla, og han nyder i den grad at kunne være ude fra morgen til aften. Han husker selv på solcremen og hatten så morens ord med at solen kan være "farlig" har indprintet sig hhos ham. Mors ord er lov, det ved han :-)
Jeppe er ved at køre lidt død i sit arbejde. Han trænger til et brancheskift, så det bliver spændende hvornår og hvordan og hvorledes det kan lade sig gøre. Jeg tror hans ledighedsperiode har givet ham nogle ting at tænke over. Han sigr han ikke har den samme glæde og gejst ved sit arbejde, så jeg kan godt følge ham i, at dagene bliver noget lange. Hans fætter er vindmølle-bandit. Han kunne muligvis hjælpe ham med noget, men det vil betyde 6-8 uger væk fra hjemmet, og det er jeg vist ikke lige helt klart til bare at sige ja til. Men nu ser vi, der skal lige falde nogle brikker på plads inden det bliver aktuelt. Men der er godt penge i skidtet, og han kunne faktisk tjene ½ års løn på den periode, så det er jo også værd at tage med.
Nå men jeg må hellere bavk to work, så de små børns trivsel kan sikres. vi snakkes ved piger. Jeg skal nok tage mig sammen.
Knus herfra.
Se lige det sidste nye skud.....lånte lige min brors spejlrefleks kamera den anden dag. Hold da op en fornøjelse at tage billeder med sådan et i forhold il den vi har. Gang i opsparingen st. .....
Anmeld