Hvad synes du om denne "menu"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

L&V

I forhold til det er en have fest er det jo fint men må indrømme jeg syntes det er lidt kedeligt.. Er slet ik til den type mad til fester og syntes måske salatbar er lidt out datet.. Jeg ville hellere ha nogle spændende blandede salater få men lækre, noget lækkert brød og et stykke veltilberedt kød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

kriknu

tankai skriver:

Vi skal giftes 31 maj, og holder det på en ikke traditionel måde, med fest i haven i august. Er der noget vi mangler af mad, eller noget vi bør fjerne? Vi bliver 46 voksne og 8 børn.

Forret:

Bruschetta med tomat, ost, hvidløg

Grønsagsspyd

Buffet:

Pølsehorn

Pomfritter

pølser

Kartoffelsalat

Tzatziki

Brød

Coleslaw

Flødekartofler

Oksemørbrad

Kyllingfilet

Salat

• Salat
  • Peberfrugt
  • Tomat
  • Agurk
  • Majs
  • Ærter
  • Sukkerærter
  • Gulerødder
  • Pasta
  • Løg
  • Feta
  • Champignon
  • Solsikkekerner
  • Peanuts
  • Brød croutoner
  • Dressing
  • Ananas

Dessert:

Is og chokoladekage

Jeg tror måske at jeg ville tilføje nogle frikadeller - jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes bare at frikadeller passer til alle beginheder, alle sammensætninger, alle aldre og alle typer 

Anmeld

6. maj 2013

tankai

Team Putte skriver:

Der er godt nok mange komponenter i den salatbar.. hvis i laver selv tror jeg i får meget overskud af det.. ville korte listen lidt af da der jo oz er andet tilbehør

Der er rigtig mange ting, men det er mest fordi at alle er så kræsne 

Overskuet spiser vi de efterfølgende dage 

Anmeld

6. maj 2013

tankai

Månsson skriver:

I forhold til det er en have fest er det jo fint men må indrømme jeg syntes det er lidt kedeligt.. Er slet ik til den type mad til fester og syntes måske salatbar er lidt out datet.. Jeg ville hellere ha nogle spændende blandede salater få men lækre, noget lækkert brød og et stykke veltilberedt kød

Vi havde snakket om at blande nogle forskellige salater, men alle er bare så kræsne, så vi "tør" næsten ikke 

Anmeld

6. maj 2013

tankai

kriknu skriver:

Jeg tror måske at jeg ville tilføje nogle frikadeller - jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes bare at frikadeller passer til alle beginheder, alle sammensætninger, alle aldre og alle typer 

Gud ja da.. Dellerne hører til, lige meget hvad man ellers skal have jo..  Tak 

Anmeld

6. maj 2013

L&V

tankai skriver:

Vi havde snakket om at blande nogle forskellige salater, men alle er bare så kræsne, så vi "tør" næsten ikke 

Nå for søren.. Ja så er det ik nemt

Anmeld

6. maj 2013

AnneBJ

Ville netop foreslå frikadeller! De passer i hvert fald godt til kartoffelsalaten (og deg faktum at der er børn med )

Jeg ville lave salatbar og være ligeglad med om det er outdated! Det er Jeres fest, og jeg kan sagtens følge dig i det med kræsne gæster! Vi skal holde bryllup til august, og skal også have stor salatbar, selvom det da virker finere med nogle blandede og pænt anrettede salater..

Tillykke på forhånd, jeg håber I får en fantastisk dag!

Anmeld

6. maj 2013

tankai

AnneBJ skriver:

Ville netop foreslå frikadeller! De passer i hvert fald godt til kartoffelsalaten (og deg faktum at der er børn med )

Jeg ville lave salatbar og være ligeglad med om det er outdated! Det er Jeres fest, og jeg kan sagtens følge dig i det med kræsne gæster! Vi skal holde bryllup til august, og skal også have stor salatbar, selvom det da virker finere med nogle blandede og pænt anrettede salater..

Tillykke på forhånd, jeg håber I får en fantastisk dag!

Tak og i lige måde! 

Anmeld

6. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
tankai skriver:

Vi skal giftes 31 maj, og holder det på en ikke traditionel måde, med fest i haven i august. Er der noget vi mangler af mad, eller noget vi bør fjerne? Vi bliver 46 voksne og 8 børn.

Forret:

Bruschetta med tomat, ost, hvidløg

Grønsagsspyd

Buffet:

Pølsehorn

Pomfritter

pølser

Kartoffelsalat

Tzatziki

Brød

Coleslaw

Flødekartofler

Oksemørbrad

Kyllingfilet

Salat

• Salat
  • Peberfrugt
  • Tomat
  • Agurk
  • Majs
  • Ærter
  • Sukkerærter
  • Gulerødder
  • Pasta
  • Løg
  • Feta
  • Champignon
  • Solsikkekerner
  • Peanuts
  • Brød croutoner
  • Dressing
  • Ananas

Dessert:

Is og chokoladekage

Lyder da super lækkert

Det eneste punkt jeg har, er salaten.
Jeg ville overveje at putte feta, peanuts, champions osv i nogle skåle ved siden af salaten, så man selv kan putte det i.

Men vi har også et par stykker i familen som ikke kan tåle f.eks. champions

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

6. maj 2013

tankai

Chrizta skriver:

Lyder da super lækkert

Det eneste punkt jeg har, er salaten.
Jeg ville overveje at putte feta, peanuts, champions osv i nogle skåle ved siden af salaten, så man selv kan putte det i.

Men vi har også et par stykker i familen som ikke kan tåle f.eks. champions

Det hele bliver "bland-selv" salat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.