Ja fyldte jo år igår.... Var det ik 21 år vi blev enige om Milka hehe

Skulle ud og spise med Emil og Frank om middagen og fik familie til kaffe om aften. Dagen lagde så ud med at min bedstemor blev indlagt med hjertet, hun havde taget ned til lægen, han kiggede bare på hende og ringede så efter en ambulance, skal ind og besøge hende her i eftermiddag når Frank kommer hjem for Emil på ik komme med hvor hun ligger.
Om middagen var vi på jensens bøfhus og få lidt mad der, købt medicin til Emil og vist også lidt legetøj tror jeg der røg med til ham hehe.
I gaver har jeg næsten kun fået gavekort men er alle nogle jeg kan bruge 2 til intersport (nye sko wee) 3 til en tøjbutik jeg kommer meget i( nyt tøj

) Og så penge, og nogle fade til køkkenet, Og min farfar havde en buket blomster med rigtig fint.
Vi fik jordbær lagkage mums, elsker jordbær og så i sted for småkager så havde jeg købt noget frugt, ananas, ferskner, vandmelon og vindruer, og folk var jo helt vilde, og så noget juice til, dejlig sommer mad hvis man kan kalde det det, var i hvert fald frisk i sted for tøre kager

Men var godt nok træt og de tog først hjem 22:30 gab altså.
nu vil jeg ned og købe nye sko, det trænger jeg til, så ud i varmen med mig, pyha. Og så tror jeg at jeg vil købe nogle ærter jeg kan tage med til min bedstemor, det må de vel godt få når de har dårlig hjerte, skal nok ik tage en æske chokolade med, så tager de den sku nok.