Min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Vingummien

Ja fyldte jo år igår.... Var det ik 21 år vi blev enige om Milka hehe

Skulle ud og spise med Emil og Frank om middagen og fik familie til kaffe om aften. Dagen lagde så ud med at min bedstemor blev indlagt med hjertet, hun havde taget ned til lægen, han kiggede bare på hende og ringede så efter en ambulance, skal ind og besøge hende her i eftermiddag når Frank kommer hjem for Emil på ik komme med hvor hun ligger.

Om middagen var vi på jensens bøfhus og få lidt mad der, købt medicin til Emil og vist også lidt legetøj tror jeg der røg med til ham hehe.

I gaver har jeg næsten kun fået gavekort men er alle nogle jeg kan bruge 2 til intersport (nye sko wee) 3 til en tøjbutik jeg kommer meget i( nyt tøj ) Og så penge, og nogle fade til køkkenet, Og min farfar havde en buket blomster med rigtig fint.

Vi fik jordbær lagkage mums, elsker jordbær og så i sted for småkager så havde jeg købt noget frugt, ananas, ferskner, vandmelon og vindruer, og folk var jo helt vilde, og så noget juice til, dejlig sommer mad hvis man kan kalde det det, var i hvert fald frisk i sted for tøre kager
Men var godt nok træt og de tog først hjem 22:30 gab altså.

nu vil jeg ned og købe nye sko, det trænger jeg til, så ud i varmen med mig, pyha. Og så tror jeg at jeg vil købe nogle ærter jeg kan tage med til min bedstemor, det må de vel godt få når de har dårlig hjerte, skal nok ik tage en æske chokolade  med, så tager de den sku nok.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Karo

Dejligt at høre at du havde en dejlig dag, sammen med din famillie. Det er altid dejligt når man får noget man rigtig kan bruge, og det må man sige at du fik. Jeg håber at du finder lige de rigtigt sko idag.

Synd med din bedstemor, men håber da at hun snart får det bedre.

Frresten så ser lagkagen rigtig lækker ud er sikker på at den har ssmagt godt.

Anmeld

1. juli 2009

lion

Synd det med din bedstemor.

Undskyld at jeg "glemte" dig i går, men det var derfor jeg skrev i mandags.

Hvor ser den lagkage bare god ud. Lyder til at du havde en dejlig dag med masser af hygge og gode gaver.
Men blev du hidsig i går, for det øs pis regnede og tordnede her et kort øjeblik.

Anmeld

1. juli 2009

Vingummien

Karo skriver:

Dejligt at høre at du havde en dejlig dag, sammen med din famillie. Det er altid dejligt når man får noget man rigtig kan bruge, og det må man sige at du fik. Jeg håber at du finder lige de rigtigt sko idag.

Synd med din bedstemor, men håber da at hun snart får det bedre.

Frresten så ser lagkagen rigtig lækker ud er sikker på at den har ssmagt godt.

Tro mig den smagte også rigtig godt og blev også spist op hehe

Anmeld

1. juli 2009

Vingummien

lion skriver:

Synd det med din bedstemor.

Undskyld at jeg "glemte" dig i går, men det var derfor jeg skrev i mandags.

Hvor ser den lagkage bare god ud. Lyder til at du havde en dejlig dag med masser af hygge og gode gaver.
Men blev du hidsig i går, for det øs pis regnede og tordnede her et kort øjeblik.

hvornår på dagen hehe altså var stresset inden gæsterne kom og blev lidt arrig der

Anmeld

1. juli 2009

Vinker

Ked af at høre det med din bedstemor Hvordan står det til med hende? Og blev hun glad for ærterne?

Mmmm super lækker lagkage - dén kunne jeg godt lige spise!
Kanon ide med alt det lækre frugt. Det er også bare noget af det bedste af få i denne varme, mums!

Fik du købt nye sko?

Anmeld

2. juli 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ked af at høre det med din bedstemor Hvordan står det til med hende? Og blev hun glad for ærterne?

Mmmm super lækker lagkage - dén kunne jeg godt lige spise!
Kanon ide med alt det lækre frugt. Det er også bare noget af det bedste af få i denne varme, mums!

Fik du købt nye sko?

Det latterlige sygehus sendte hende hjem så kom aldrig hen til hende, min mor og min moster skal ud og snakke med hende idag og så kommer der en fra kommunen også, for hun kan ik klare sig selv.

Den var også rigtig lækker, frisk jordbær i osv mums.

Ja, et par nike sko, går bedwst i sådan nogle sko.

Har også for 1050kr i gavekort til en tøjbutik lækkert altså

Anmeld

2. juli 2009

mama09

ups et lidt forsinket TILLYKKE med dagen mmmmmm kagen ser sgu lækker ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.