Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

Karla

Hvordan får man tid til sin første samtale med jordemoder?

Jeg har lige været til 1. lægeundersøgelse i dag, hvor jeg fik lavet vandrejournal. Jeg fik min tid til nakkefoldsscanning da jeg var 7+4, hvor jeg var til en tidlig scanning.
Skal jeg gå ud fra jeg bare får sendt en tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

mommy1991

Karla skriver:

Jeg har lige været til 1. lægeundersøgelse i dag, hvor jeg fik lavet vandrejournal. Jeg fik min tid til nakkefoldsscanning da jeg var 7+4, hvor jeg var til en tidlig scanning.

Jeg fik sendt tiderne i et brev  

Anmeld

6. maj 2013

Karla

emmagirl skriver:

Jeg fik sendt tiderne i et brev  

Okay, tak
Kan du huske hvornår du fik dem tilsendt? Og hvornår er det man skal til den første samtale med jordemoder?

Anmeld

6. maj 2013

mommy1991

Karla skriver:

Okay, tak
Kan du huske hvornår du fik dem tilsendt? Og hvornår er det man skal til den første samtale med jordemoder?

Jeg fik dem tilsendt omkring 12. uge - både tid til jordemoder og MD-scanningen Jeg var til første JM-besøg i 18. uge, men nogen er også allerede i 15.-16. uge  

Anmeld

6. maj 2013

Stivdie

Karla skriver:

Jeg fik brev om min tid til jordmoderbesøg få dage efter jeg havde været til 1. lægebesøg. Jeg fik tid allerede i uge 14.

Anmeld

6. maj 2013

Junibæbs2013

Det er meget forskelligt fra sted til sted, hvornår du får et brev samt hvornår dit første besøg ligger. 

Men under alle omstændigheder skal du bare afvente - de skal nok kontakte dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.