Depend Gellack - neglelak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

l.kjoeller

MoarHvidovre skriver:

Er der nogen som har erfaringer med, at bruge Depend Gellack neglelak? Fordele og ulemper

http://www.matas.dk/gellack#top

har jeg. super godt produkt jeg brugte meget at gå på salon og få lagt shellak (fra cnd ) men dette holder faktisk bedre på mig så det er jeg gået helt fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Francisca skriver:

Med depend gellak fjerner som man også køber 

Jeg synes bare, at det er svært, at få af selvom man bruger det rigtige til, at fjerne det med

Anmeld

30. juli 2013

MoarHvidovre

l.kjoeller skriver:

har jeg. super godt produkt jeg brugte meget at gå på salon og få lagt shellak (fra cnd ) men dette holder faktisk bedre på mig så det er jeg gået helt fra.

Jeg har købt det og er vildt begejstret for det - det holder virkeligt bare super godt. Jeg har dog en del problemer med, at få det af på trods af at jeg har brugt det rigtige fjerner, hm hm - mon jeg gør det forkert

Anmeld

30. juli 2013

l.kjoeller

MoarHvidovre skriver:

Jeg har købt det og er vildt begejstret for det - det holder virkeligt bare super godt. Jeg har dog en del problemer med, at få det af på trods af at jeg har brugt det rigtige fjerner, hm hm - mon jeg gør det forkert

det er også noget braller. acetone på en vatrondel og så den på neglen og pak den ind i sølvpapir. 10 min efter kan de skrabe det af ligeså fint

Anmeld

30. juli 2013

MoarHvidovre

l.kjoeller skriver:

det er også noget braller. acetone på en vatrondel og så den på neglen og pak den ind i sølvpapir. 10 min efter kan de skrabe det af ligeså fint

Tak for tippet, det skal prøves næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.