Gravid, og sommervejr!!! (tøj krise)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
10 svar
6 synes godt om
6. maj 2013

emsaroto

Jeg er jo gravid ...
Og jeg er virkelig ved at have det varmt, hele tiden og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal tage på ..

Så hvad går i andre høj gravide i? (hvis i allerede har det varmt)
Og hvad gik i andre høj gravide i?  

(billeder er tilladt) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

EnSødMor

emsaroto skriver:

Jeg er jo gravid ...
Og jeg er virkelig ved at have det varmt, hele tiden og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal tage på ..

(billeder er tilladt) 

Alt løstsiddende var min redning! ;-) puha! 

Anmeld

6. maj 2013

Holbæktrunten

emsaroto skriver:

Jeg er jo gravid ...

(billeder er tilladt) 

Hehe, H&M´s ventebukser/nederdele og nogle lange stroptoppe der kan nå over mavsen :0)

Anmeld

6. maj 2013

Lund18

Jeg er i 28+ og må inderømme varmen også er kommet til mig de sidste par dag. Jeg går KUN i sandaler allerede og løst tøj. 

Jeg har det allerbedst  iet par leggings og en tunika 

Anmeld

6. maj 2013

hekran

emsaroto skriver:

Jeg er jo gravid ...

(billeder er tilladt) 

Har været ude at købe en sort stropløs maxikjole i jersey fra H&M til den nette sum af 179 kr og kan lige forestille mig, at jeg kommer til at bo i den lige om lidt. Købte også en kortærmet cardigan dertil, da jeg ikke helt mener, at jeg skal gå stropløs på arbejdet (er gymnasielærer).

Jeg har aldrig ejet et par graviditetsbukser på trods af at det er min 4. graviditet. Jeg kan bare ikke have, at der sidder noget i flere lag på min mave. Ét lag og det skal være en top eller lignende.

Alle vores børn er sommerbørn (juni, juli, august og september, to be exact)

Glæder mig til de varme grader!

Anmeld

6. maj 2013

(august)

Tunika og leggings, kjoler og bikini i haven, det var min løsning da jeg var høj gravid.

Anmeld

6. maj 2013

Victoria2013

Her står den også på leggings, tunika'er og kjoler og løse toppe eller store t-shirts... har et enkelt par løse ventebukser jeg fandt i H&M, som faktisk er rare at have på, fordi de kan smøges op til knæet. Kan nærmest ikke holde ud af at have strømper på, allerhøjst footies. Som overtøj bruger jeg en alm. hættetrøje med lynlås, som dog nemt ryger af fordi det er varmt nok uden allerede

Er glad for jeg skal føde i juni og ikke til juli eller august, syntes det er varmt nok nu og frygter for første gang næsten at det bliver endnu varmere. Normalt er jeg ret kuldskær, men ikke i år, tværtimod 

Er 33+4 nu og har varmen...

Anmeld

6. maj 2013

khaleesi

Jeg gik i sådan nogle mega tynde oversize bukser, hvor at man kunne nærmest have 3 høj gravide maver i, de sad SÅ dejligt! og var mega luftige.  Dem her ..

Jeg havde altid stramme tank tops på, eller tshirts.. Mere fordi jeg var glad for at vise min store mave frem.

Anmeld

6. maj 2013

emmaemilie

emsaroto skriver:

Jeg er jo gravid ...

(billeder er tilladt) 

Idag har jeg haft en meget løs grå kjole fra H&M BiB på.. I kæmpestørrelse! Tror den er XXXL eller lign.! Og selvom jeg er overvægtig og gravid, er den stadig ALT for stor!
Men for filan, det har været dejligt.
Har kun haft dén på, med en trøje udover, hvis det blev køligt og så bare ben + fødder, ned i et par sneaks!

Og ja, det skal lige siges, jeg er "kun" 22+2, og ved at dø af varme allerede!

Men ak ja, de fede de må svede

Og ellers står den vist også kun på løse kjoler, leggings/bare ben og strømpebukser, når det blir' aften

Held og lykke!

Anmeld

6. maj 2013

Clisolka

Jeg er kun 21+1 i dag, men min redning er leggins og en tunika - jeg kan simpelthen ikke holde ud at have mine varme ventebukser på mere 

Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden var leggins ikke opfundet i min verden, så der var det varme ventebukser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.