fordele som plus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
8 synes godt om
6. maj 2013

wamse

Hvis jeg laver mig til en plus medlem, vil jeg så kunne skjule for ikke-venner, mine tidligere indlæg og oplysninger?

Vil jeg kunne se, hvem der kigger på min profil også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

wamse

wamse skriver:

Hvis jeg laver mig til en plus medlem, vil jeg så kunne skjule for ikke-venner, mine tidligere indlæg og oplysninger?

Vil jeg kunne se, hvem der kigger på min profil også?

Never mind, jeg har lavet mig til plus og fandt ud af det

Nu er jeg mere bekymret for, om jeg kan holde det nede på et rimelig niveau med forbrugen af alle de nye smileys, som jeg kan bruge

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
wamse skriver:

Never mind, jeg har lavet mig til plus og fandt ud af det

Nu er jeg mere bekymret for, om jeg kan holde det nede på et rimelig niveau med forbrugen af alle de nye smileys, som jeg kan bruge

De fantastiske smileys er grunden til, jeg er plus

Anmeld

6. maj 2013

wamse

PT skriver:

De fantastiske smileys er grunden til, jeg er plus

Åhh nogle af dem kunne jeg virkelig have brugt i går i en bestemt debat, hele mit svar kunne være blevet kortet ned til:

Sådan Johan, så behøvede jeg jo slet ikke have brugt så meget tid på, at skrive et svar

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
wamse skriver:

Åhh nogle af dem kunne jeg virkelig have brugt i går i en bestemt debat, hele mit svar kunne være blevet kortet ned til:

Sådan Johan, så behøvede jeg jo slet ikke have brugt så meget tid på, at skrive et svar

Anmeld

6. maj 2013

Laulund87

Jeg synes det er rigtig rart man kan se hvem der besøger ens profil og at man kan vælge at ikke-venner ikke kan se tråde osv når de går på min profil

Og selvfølgelig de søde/seje smileys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.