Md scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Imorgen. glæder mig til at se min lille basse igen
Men har jo været til en tidlig md scanning da jeg var 16+0 men er det helt det samme de tjekker igen imorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

MariaKyedDK

MiichellaMalou skriver:

Imorgen. glæder mig til at se min lille basse igen
Men har jo været til en tidlig md scanning da jeg var 16+0 men er det helt det samme de tjekker igen imorgen?

Ja jeg vil tro de tjekker det samme, så længe det hedder MD skanning..

jeg troede ikke man kunne komme til ''Tidligere'' MD skanning???? Har det ikke bare været en tryghedsskanning du var til i uge 16?

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

Ja jeg vil tro de tjekker det samme, så længe det hedder MD skanning..

jeg troede ikke man kunne komme til ''Tidligere'' MD skanning???? Har det ikke bare været en tryghedsskanning du var til i uge 16?

Nej hun sagde det var en tidlig md scanning og hun tjekkede alt på bassen. Da jeg var i 16+0. Var vist ikke noget med tryghed. Og der stod også md på det papir jeg fik med tid. Og det gøre der igen nu her. Dog blev det rykkede til imorgen i stedet for idag

Anmeld

6. maj 2013

MariaKyedDK

MiichellaMalou skriver:

Nej hun sagde det var en tidlig md scanning og hun tjekkede alt på bassen. Da jeg var i 16+0. Var vist ikke noget med tryghed. Og der stod også md på det papir jeg fik med tid. Og det gøre der igen nu her. Dog blev det rykkede til imorgen i stedet for idag

Når okay ... har bare aldrig hørt om det... men det er jo altid dejligt at komme til skanning og få sine guldklumper at se

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

Når okay ... har bare aldrig hørt om det... men det er jo altid dejligt at komme til skanning og få sine guldklumper at se

Meget havde også glædet mig til at se bassen idag men må vente til imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.