jeg er overlykkelig 
det er snart et år siden kæresten gik på knæ, men først nu har vi fundet en dato 
mit store ønske er at blive gift i det fri, kærestens store ønske er at blive viet af en præst, og med den nye "lov" er det blevet muligt at kombinere 
(jer det nu kan regne ud hvem jeg er, vær sød at holde det fra facebook - der er ingen andre end jer (og bryllupsklar og min bedste veninde) der får datoen at vide før indbydelserne er sendt afsted
)
muligheden for at blive viet af en præst kører i en prøveperiode på to år (så vidt jeg har forstået er det indtil den 23. Marts 2015), og vi er enige om det skal være imens det er en sikker mulighed 
kæresten har fødselsdag et par dage før den 26. Juli mens jeg har fødselsdag i midten af august, og med det års forskel der er mellem os (jeg er ældst
) synes vi det kunne være sjovt at blive gift mens vi er lige gamle - og ja, så faldt datoen på den 26. juli næste år 
så nu skal vi igang !
temaet bliver nok selvsagt skov og sommer, farven bliver marineblå og sommergrøn, tror jeg umiddelbart 
har I nogle forslag til det hele, eller vil i fortælle om jeres bryllup + planlægning ?
og er der andre der skal igang med planlægningen til et 2014 bryllup ? 
Hvor er det altså bare fantastisk endelig at have en dato 
Anmeld