nervøs ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skriver da jeg er noget nervøs.
her lidt over middag gik min slimprop og nu er jeg begyndt og få lidt mens ligne smerter sådan som plukveer bare de gør noget så ondt.jeg er meget nervøs da jeg kun er i uge 36. kan i forstille mig om det kan tegn på snart fødsel eller hvordan

Håber nogen kan hjælpe mig lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Anonym trådstarter

Er der slet ikk nogen som har et bud?

Anmeld

5. maj 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Er der slet ikk nogen som har et bud?

Da jeg fødte 36+4 startet det med at jeg fik ondt i mave,n og lidt diarre om morgen. I løbet af dagen blev jeg mere og mere restløs, og hen på aften fik jeg jævnlige jag i underlivet. Det forsatte om natten og jeg fødte dagen efter kl 23.16..

Hvis du går i fødsel skal du ikke være nervøs, min dreng var lidt lille pga for tidlig fødsel, men i dag 2 år senere fungere han lige så godt som andre børn.

Held og lykke med det

Anmeld

5. maj 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Da jeg fødte 36+4 startet det med at jeg fik ondt i mave,n og lidt diarre om morgen. I løbet af dagen blev jeg mere og mere restløs, og hen på aften fik jeg jævnlige jag i underlivet. Det forsatte om natten og jeg fødte dagen efter kl 23.16..

Hvis du går i fødsel skal du ikke være nervøs, min dreng var lidt lille pga for tidlig fødsel, men i dag 2 år senere fungere han lige så godt som andre børn.

Held og lykke med det

okay tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.