Hjælp lige! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
9 svar
2 synes godt om
5. maj 2013

bobbles

ja vi fik jo den aller dejligste hund for to dage siden og vi er bare allerede så glad for ham og han passer perfekt ind i familien min mindste datter var så lidt pylret tidligere så vi lagde hende til at sove da hun virkede træt. Hun faldte i søvn og vågnede ca 45 min senere og græd helt ulykkelig med øjnene løbende i vand, næsen løb og kløede og hun havde rødt udslæt ved tissekonen.

Kan det være hunde allergi? hun har astma i forvejen men vi har tit passet min søsters hund uden der har været noget.. Kan det være det? det skal så lige siges at i går var vi ude i det gode vejr fra ca 10 oom formiddagen til efter aftensmaden vi grillede ude.. Kan det måske være det friske der har gjort det ved hende? hun har ikke feber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Nettemor

Ved ikke noget om det men for at det ikke er allergi.

Anmeld

5. maj 2013

bobbles

Nettemor skriver:

Ved ikke noget om det men for at det ikke er allergi.

Tak håber der er en herinde Der ved lidt om det

Anmeld

5. maj 2013

bobbles

5. maj 2013

Isabella_mor

Det kan jo være mange ting. Der er jo pollen sæson lige nu. Min kæreste er hvertfald helt smadret at se på grundet snot, øjne der klør, host/halsbetændelseslignende tilstande.. 

Men i må få hende testet. 

Anmeld

5. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

når det er dernede udslættet er så er mit bedste bud at det er noget fra da i var udenfor der gør det...

hvis hun f.eks. har smagt Jeres mad fra grillen kan der have været noget hun ikke helt kunne tåle...

vores søn bliver kun rød dernede når han har fået ting han ikke kunne tåle at spise eller hvis VS glemmer at skifte bleen på ham i løbet af dagen...

Anmeld

5. maj 2013

Diana2013

bobbles skriver:

ja vi fik jo den aller dejligste hund for to dage siden og vi er bare allerede så glad for ham og han passer perfekt ind i familien min mindste datter var så lidt pylret tidligere så vi lagde hende til at sove da hun virkede træt. Hun faldte i søvn og vågnede ca 45 min senere og græd helt ulykkelig med øjnene løbende i vand, næsen løb og kløede og hun havde rødt udslæt ved tissekonen.

Kan det være hunde allergi? hun har astma i forvejen men vi har tit passet min søsters hund uden der har været noget.. Kan det være det? det skal så lige siges at i går var vi ude i det gode vejr fra ca 10 oom formiddagen til efter aftensmaden vi grillede ude.. Kan det måske være det friske der har gjort det ved hende? hun har ikke feber..

Jeg ville nok få det tjekke ved lægen, og husk astma kan trikkes, og forværres af hund/kat

Anmeld

5. maj 2013

jydeinden

det behøver ikke være allergi men hvis du er i tvivl om det er det så tag ind omkring lægen og som en anden siger astma kan blive forværret af dyr, dog ikke hos alle at den bliver det

Anmeld

6. maj 2013

Peanut

Jeg kan ikke sige om det er allergi, men ved at min mor har allergi overfor nogle hunde, og ikke andre - så det er muligt at din datter har allergi for jeres hund, men ikke din søsters. 

Anmeld

6. maj 2013

bobbles

Tak for svar alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.