Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da vi fik misserne, var de ikke så glade for hunden.. og hunden var ikke så glade for dem da hun er bage for dem.. men nu har vi haft dem i 4 dage og hold da op han katten Gismo er bare blevet så tryg ved hunden og det samme gælder for hende også fangede jeg dem sammen i voers tæve's kurv og de er bare så søde og i skal ikke snydes for det billed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nøj hvor sødt
Nurh hvor er de søde!! Og dejligt at de så hurtigt er blevet gode venner!! Vh stine
Åh hvor er de søde
Ej hvor er de kære sammen
Muffinmor skriver: nøj hvor sødt
ja helt vildt
Amandasmor skriver: Da vi fik misserne, var de ikke så glade for hunden.. og hunden var ikke så glade for dem da hun er bage for dem.. men nu har vi haft dem i 4 dage og hold da op han katten Gismo er bare blevet så tryg ved hunden og det samme gælder for hende også fangede jeg dem sammen i voers tæve's kurv og de er bare så søde og i skal ikke snydes for det billed
Hvor sødt Dejligt de trives sammen
StineW79 skriver: Nurh hvor er de søde!! Og dejligt at de så hurtigt er blevet gode venner!! Vh stine
ja det er fantastisk til trods for der hvor jeg hentede kattene deres hund jagtede dem.. men her er de bare så gode venner
Moma skriver: Åh hvor er de søde
ja det er skønt at se dem sådan
mkb123 skriver: Ej hvor er de kære sammen
ja de er dejlige sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128