2,5 år og er vågen flere timer om natten og er ked;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

LBK

håber nogle kan hjælpe eller dele erfaringer.

min datter på 2,5 år begyndte for små 6 måneder siden at komme rendende on natten og kravle op i vores seng fra eget værelse. Vi holdt fast i at hun skulle tilbage på eget værelse hvilket også gok fint men nu 6 måneder senere sover hun nu i vores soveværels for at redde noget af hendes søvn. dey er gradvist blevet værrenog værre og vi har sloges med hende MaNGe timer hver nat.. Hun er vågen flere timer om natten, græder og er ked af det selvom hun ligger lige ved siden af os. Og hun er simpelsøn så træt både nat og dag.. 

What to do?? Mit hjerte græder også da søvn skal være noget trygt og dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

raca

LBK skriver:

min datter på 2,5 år begyndte for små 6 måneder siden at komme rendende on natten og kravle op i vores seng fra eget værelse. Vi holdt fast i at hun skulle tilbage på eget værelse hvilket også gok fint men nu 6 måneder senere sover hun nu i vores soveværels for at redde noget af hendes søvn. dey er gradvist blevet værrenog værre og vi har sloges med hende MaNGe timer hver nat.. Hun er vågen flere timer om natten, græder og er ked af det selvom hun ligger lige ved siden af os. Og hun er simpelsøn så træt både nat og dag.. 

har i været ved ørelægen?

Anmeld

5. maj 2013

ESV

LBK skriver:

Prøv at kontakte ein sundhedsplejerske

Anmeld

5. maj 2013

LBK

ESV skriver:

Prøv at kontakte ein sundhedsplejerske

jeg har snakket med min sundhedsplejerske om det da hun kommer her med lillesøster. 

hun anbefalede en bog. Hun forstod faktisk ikke hvor store problemer vi har... jeg har da overvejet at købe bogen, men har læst om den og den handler om gode vaner inden sengetid osv. 

Jeg er sikker på at min datters problem bunder i noget dybere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.